English

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل :

جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در پارس آباد برگزار می شود

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در اسفند ماه سال جاری در شهر پارس آباد خبر داد.

جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در پارس آباد برگزار می شود

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به پیشینه این رویداد تئاتری، با اعلام اینکه این جشنواره از سال ۱۳۷۳ به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار می شود و تا کنون ۲۱ دوره آن با شکوه و عظمت با حضور و همراهی هنرمندان شهرستان های پارس آباد، گرمی و بیله سوار به یک رویداد معتبر هنری و نمایشی تبدیل شده است، گفت: این جشنواره در اعتلا و شکوفایی تئاتر منطقه مغان تاثیرگذار بوده است.

امیر رجبی با اعلام اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی منطقه مغان بویژه شهرستان پارس آباد در کانون توجه متولیان فرهنگی و هنری و هنرمندان کشور قرار دارند، اظهار داشت: شهرستان پارس آباد از قطب های تئاتری شمالغرب کشور است و حضور هنرمندان و گروه های نمایشی این شهرستان در رویدادهای ملی و بین المللی دلیلی محکم بر این ادعاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با بیان اینکه پس از تشکیل شورای سیاستگذاری، فراخوان این رویداد مهم تدوین و در آذرماه سالجاری منتشر خواهد شد، اظهار داشت؛ در نظر داریم تا این جشنواره را در اسفندماه سالجاری به میزبانی پارس آباد برگزار کنیم.

رجبی با دعوت از گروه های نمایشی و هنرمندان منطقه مغان برای برگزاری این جشنواره، خواستار حمایت ها و همراهی های دستگاه های اجرایی شهرستان پارس آباد در برگزاری این رویداد هنری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه