English

با پیگیری‌های دادستان مرکز استان؛

خیابان اصلی شهرک ولیعصر اردبیل آسفالت شد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: با توجه به پیگیری‌های دادستان مرکز استان و پیگیری‌های شهردار اردبیل مبنی بر اولویت قرار دادن آسفالت‌ریزی شهرک ولیعصر و قول مساعد بر انجام آسفالت‌ریزی، زیرسازی شهرک در هفته‌های اخیر به اتمام رسید و آسفالت‌ریزی انجام شد.

خیابان اصلی شهرک ولیعصر اردبیل آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: خیابان اصلی شهرک ولیعصر اردبیل در راستای رسیدگی به مطالبات اهالی و به دستور شهردار آسفالت شد.

نقی باقرزاده بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آسفالت‌ریزی خیابان اصلی شهرک ولیعصر با اشاره به عدم تحویل شهرک از سوی تعاونی مسکن نیروی انتظامی به شهرداری اظهار کرد: خیابان اصلی شهرک ولیعصر اردبیل در راستای رسیدگی به مطالبات اهالی و به دستور شهردار آسفالت شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین مسیر ایجاد شده جهت اتصال شهرک نیروی انتظامی به پل نیایش و میدان سلیم مؤذن زاده در راستای تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک شهرک ولیعصر زیرسازی شد.

باقرزاده با بیان اینکه به‌زودی آسفالت‌ریزی این مسیر نیز انجام خواهد شد، گفت: با اتصال شهرک نیروی انتظامی به پل نیایش و میدان سلیم موذن‌زاده بخش مهمی از ترافیک شهرک و خیابان‌های مجاور کاهش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه