English

معاون دادستان اردبیل:

از حقوق عمومی تضییع شده در پروژه ورزشگاه علی دایی، نخواهیم گذشت

معاون دادستان مرکز استان با حضور میدانی در مجموعه ورزشی دایی به بررسی وضعیت موجود و عملکرد دستگاه‌ های ذیربط پرداخت. وی ضمن بازدید از این مجموعه گفت: از حقوق عمومی تضییع شده در پروژه ورزشگاه دایی، نخواهیم گذشت.

از حقوق عمومی تضییع شده در پروژه ورزشگاه علی دایی، نخواهیم گذشت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، با دستور دادستان مرکز استان اردبیل پیگیری مسائل مرتبط با مجموعه ورزشی دایی در دستور کار معاونت پیشگیری از جرم دادستانی قرار گرفت.

 مرتضی طاهری‌فرد، در این بازدید میدانی که مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های متولی نیز بنا به فراخوان دادستانی جهت پاسخگویی حضور یافته بودند، طاهری‌فرد با انتقاد شدید از عملکرد متولیان مرتبط با پروژه ورزشگاه علی دایی اردبیل، وضعیت و شرایط موجود را حاد و غیرقابل قبول دانسته، با مشاهده وضعیت حراست از اموال و تجهیزات، وضعیت اجرای پروژه، بلاتکلیفی واگذاری و اوضاع عملیات عمرانی و سایر موارد، افزود: بنابه تاکید دادستان اردبیل تضییع حقوق عامه و خیانت در حق بیت‌المال در پروژه را با جدیت تعقیب خواهیم کرد.

وی افزود: و هر شخص حقیقی و حقوقی در این جنایت بزرگ در حق استان و کشور دخیل باشد، باید به سزای اعمال خود برسد. نتایج تکمیلی از اقدامات قضایی صورت گرفته، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ پروژه ورزشگاه علی دایی در سال ۱۳۷۱ و در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار کلنگ‌زنی شده و در سال ۱۳۸۶ طی یک مسابقه فوتبال افتتاح صوری گردید. این درحالی است که تاکنون تکلیف تحویل، نگهداری، تجهیز، تکمیل،بازسازی و بهره‌برداری آن مشخص نشده و با وجود عدم بهره‌برداری متناسب با هزینه و اعتبار کلان صرف شده، روز به روز اخبار ناگواری از تخریب، سرقت و حیف و میل حقوق بیت‌المال از آن مجموعه به گوش می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه