English

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

احداث بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل اشاره کرد و گفت: مساحت این سایت ۶۷۰ هکتار است که بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۲۰ واحد در سایت مزین به شهید والامقام شهید قاسم سلیمانی در حال اجرا است.

 احداث بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  محمد زارع حسین‌زاده گفت: بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت مسکن ملی در این استان در دست اجراست که ۱۸ هزار واحد آن مربوط به شهر اردبیل است.

زارع حسین زاده اظهار کرد: این واحدها با انعقاد قرارداد با پیمانکاران در استان در دست اجراست و پنج بانک عامل هم تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان را پرداخت می‌کنند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل از واگذاری زمین در قالب گروه ساخت به تعداد ۶۶۲ واحد مسکونی یک تا چهار واحدی در استان خبر داد و گفت: ۱۱ شهرک در قالب نهضت ملی مسکن در استان در حال احداث است که تلاش بر این است زیرساخت‌های مورد نیاز آن به ویژه تاسیسات آب، برق، فاضلاب، گاز و مخابرات در این شهرک‌ها تامین شود.

زارع حسین‌زاده درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان بودند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر تایید نهایی شدند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن اقدام به واریز اولیه ۴۰۰ و یا ۷۰۰ میلیون ریال کردند، افزود: ۲۴ هزار نفر از این متقاضیان مربوط به شهر اردبیل و بقیه مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

زارع حسین‌زاده در باره ساخت مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت بیان کرد: در قالب این طرح یک‌ هزار و ۷۰۰ متقاضی که دارای سه فرزند بودند اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد برای ۹۲۵ متقاضی پرونده تشکیل شد و ششم مهرماه امسال و در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به ۶۲۱ متقاضی زمین مورد نیاز واگذار شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: همچنین برای مددجویان کمیته امداد یک‌ هزار و ۵۰ واحد و برای مددجویان بهزیستی هم ۷۷۰ واحد مسکن واگذار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه