English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به هفت هزار متقاضی مسکن ملی تعلل نکنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از بانک‌های عامل استان خواست در پرداخت تسهیلات هفت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن تعلل نکنند.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به هفت هزار متقاضی مسکن ملی تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن استان اردبیل افزود: هفت هزار واحد مسکن نهضت ملی همچنان در معرفی به بانک‌ها بلاتکلیف است که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل و در قالب متمم بانکی تسهیلات این واحدها با اولویت اپرداخت شود.

وی با بیان اینکه مانعی در جانمایی و احداث شهرک‌های جدید در شهرهای استان وجود ندارد، اظهار کرد: در شهرک شهید خراسانی و شهید سلیمانی ساخت واحدهای مسکونی با سرعت بیشتری در حال اجرا است و در بازدید گروه‌های نظارتی و ارائه گزارش به رئیس‌جمهور، تسریع و تکمیل آن با تامین اعتبارات لازم مورد تاکید قرار گرفته است.

حیدری همچنین گفت: شهرک شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با ساخت ۱۵ هزار واحد در قالب ۶۰۰ هکتار در مراحل مختلف طراحی ، فونداسیون و مراحل اولیه اجرایی بوده و قرار است پنج هزار و ۴۰۰ واحد نیز به صورت صنعتی‌سازی در این مجموعه اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در شهرک اندیشه ۲ و سه در قالب بلوک‌های تعیین شده ساخت واحدها به اتمام رسیده و یا در مرحله اجرا است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان این طرح‌ها به سرانجام برسد.

وی همچنین به مشارکت سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن  اشاره کرد و گفت: در منطقه میراشرف اردبیل این طرح‌ها با تلاش مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و انتظار می‌رود موانع و مشکلات موجود در این طرح برطرف شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه