English

دبیر کمسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان:

۵۰ اثر به جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردبیل ارسال شد

دبیر کمسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در این استان وارد شده و با توجه به استقبال از این رویداد و تمدید مهلت، بخش دانش‌آموزی نیز به آن اضافه شده است.

۵۰ اثر به جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردبیل ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدعلی مجتهدی‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی در راستای عمل به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری درباره مطالبه‌گری و پاسخگویی و فرمان چهار ماده‌ای معظم‌له در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در استان اردبیل برگزار می‌شود و فرصت دریافت آثار تا ۳۰ آذرماه تمدید شده است.

وی قالب‌های مورد قبول این جشنواره را نخست آثار علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات و Isc نظیر مقاله، پایان‌نامه ، گزارش سیاسی و کتاب و سپس ایده و آثار هنری رسانه‌ای شامل پوستر، کاریکاتور، نماهنگ و فیلم کوتاه (موشن‌گرافی، استاپ موشن، ویدئو کامنت و انواع ویدیو)، تولیدات خبری (گزارش، مصاحبه ، خبر و یادداشت) ، بخش ویژه و بخش دانش‌آموزی در زمینه‌های طراحی ، نقاشی ، مقاله‌نویسی ، شعر و روزنامه دیواری دیجیتال اعلام کرد.

او بخش سوم و ویژه این جشنواره را شامل اقدامات مؤثر و موفق حاکمیت و همچنین اقدامات، تولیدات و مطالبه‌گری‌های مؤثر و موفق مردمی و نخبگانی در پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست و زمان اختتامیه این جشنواره را ۹ تا ۱۳ دی ماه امسال ذکر کرد.

موضوعات مرتبط با مفاسد اقتصادی موضوعات جشنواره مبارزه با مفاصد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز است

مجتهدی‌نیا محورهای موضوعی جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز را شناخت و نظارت بر آسیب‌های آن ، شفافیت و ابعاد مختلف آن، پاسخگویی کارآمد، اصلاح قوانین ، مقررات و فرایندهای آن ، اقدامات قضایی بازدارنده، قاطع و دقیق و عدم تبعیض در مبارزه با مفاسد اقتصادی و آموزش و ترویج فرهنگ مبارزه با فساد اعلام کرد و افزود: آثار بخش آزاد می‌تواند شامل هر مساله و موضوع دیگر در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد.

دبیر کمسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خواست، برای نام‌نویسی و بارگذاری آثار و اطلاعات بیشتر به سایت fasadsetiz.ir مراجعه کنند.

وی به همکاری قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها، مجمع مطالبه‌گران، سازمان بسیج رسانه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و پارک علم و فناوری استان با استانداری اردبیل در برگزاری جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز در این استان اشاره و ابراز امیدواری کرد این رویداد هر سال برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه