English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

اجرای ۱۴ پروژه راهداری با مشارکت وزارت نفت در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با مشارکت وزارت نفت 14 پروژه راهداری با 225 میلیارد ریال اعتبار در استان در حال اجراست.

اجرای 14 پروژه راهداری با مشارکت وزارت نفت در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح ها با بیان اینکه 7 پروژه در حوزه بهسازی و آسفالت راههای روستایی بالای 50 خانواربا 125 میلیارد ریال اعتبار و 7 پروژه دیگر نیزدر حوزه رفع نقاط پرتصادف استان با صد میلیارد ریال اعتبار توسط راهداران در سراسر استان در حال اجراست گفت: این14 پروژه از محل سفر ریاست جمهوری و با کمک وزارت نفت برای استفاده مردم در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه کمک به تکمیل بهسازی و آسفالت راه های روستایی سه راهی کرین-تیل،خان کندی،قشلاق ملا تقی قنبر، قشلاق حاج بایندرو، ولی بیگلوو همچنین سیاوش کندی بطول 28 کیلومتر و با اعتبار 125 میلیارد ریال از پروژه های فعالی است که از محل مشارکت وزارت نفت در استان در دست اجراست گفت: عملیات زیرساخت گردشگری منطقه نمونه فندقلو و آبی بیگلو نیز از این محل در حال تکمیل است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل پیشرفت 80 درصدی پروژه تکمیل روشنایی و ایمن سازی پیچ بعد از فرودگاه اردبیل را یادآور شد و گفت: این پروژه بطول 3 کیلومتر فعال است.

وثوقی از آماده بودن سه پروژه مهم تعریض پل و پیچ قصابه، ایمن سازی سرازیری شرفه –گرمی ،احداث و تعریض پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند- پارس آباد برای اجرای آسفالت ریزی خبر داد و گفت: به جز تکمیل دو دستگاه پل طول این پروژه ها هزار و صد متر است که از پیشرفت فیزیکی بالای 70درصد برخوردار هستند.

وی کمک به اجرای دو مورد شیبراهه فرار قبل از پیچ رانش در محور سرچم را از دیگر پروژه های در دست اجرای راهداری استان با کمک وزارت نفت عنوان کرد و گفت: احداث تقاطع غیر همسطح ورودی نمین بطول 830 متر و تعریض و ایمن سازی داخل روستای اسد کندی نیز بطول 500 متر در حال اجراست.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اجرای فعال این پروژه ها و پیشرفت فیزیکی بالای طرح ها را بسیار موفق دانست و گفت: انتظار می رود عملیات اجرائی این پروژه ها تا پایان شهریور ماه خاتمه یافته و تقدیم مردم استان اردبیل شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه