English

کلیم اله وثوقی خبر داد:

افتتاح پروژه های راهداری با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعتبار بالغ بر 300 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های راهداری با اعتبار 300 میلیارد تومان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همزمان با هفته راهداری، پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اعتبار 309 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه محورهای اردبیل به سرعین و اردبیل به نیر در فصل زمستان و بارش یکی از محورهای مهم در حوزه فعالیت راهداران می باشد، احداث راهدارخانه جزو اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بود که با تلاش های انجام شده در کمتر از 8 ماه عملیات اجرایی راهدارخانه بزرگراه اردبیل- نیر سه راهی سرعین اجرایی و با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به هزینه کرد 250 میلیارد تومان اعتبار در خصوص اجرای طرح راهداری محوری در جاده های استان خبر داد و افزود: 150 میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه ماشین آلات و هم چنین یکصد میلیارد تومان نیز به عملیات نگهداری راهداری استان اختصاص یافته است.

وثوقی در ادامه به اجرای 50 کیلومتر روکش های حافظتی آسفالت، 85 هزار مترمربع لکه گیری و اجرای عملیات درزگیری به طول 11 کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: این عملیات با اعتبار 45 میلیارد تومان در 8 ماهه نخست سالجاری در استان اردبیل اجرایی شده است.

وی همچنین از بهره برداری از سیستم روشنایی ابتدای محور اردبیل – سرچم طی امروز خبر داد و گفت: این پروژه که یکی دیگر از مهمترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای افزایش ایمنی تردد کنندگان و هدایت ایمن کاربران جاده ای در محور یاد شده می باشد که با اعتبار  12 میلیارد تومان اجرایی شده و طی امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 171 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل به سیستم روشنایی مجهز می باشند افزود: 31 کیلومتر پروژه سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان نیز در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار می باشد که 11 کیلومتر از آن در محور اردبیل، سرچم در محدوده کجل، 10 کیلومتر در محور اردبیل، خلخال در محدوده پلیس راه، 10 کیلومتر در مسیر اردبیل به سمت پلیس راه مغان می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه