English

داور بستام خبر داد:

انسداد ۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

نماینده مجری احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: تاکنون 5 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان مسدود و مسلوب المنفعه شده است.

انسداد 5 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داور بستام ، نماینده مجری احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: از آغاز سالجاری تاکنون 5 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان مسدود و مسلوب المنفعه شده است که با انسداد آنها 67 هزار مترمکعب در مصارف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی اکیپ های گشت و بازرسی در جهت حفاظت و صیانت از منابع آب افزود: در همین مدت از با تقلیل منصوبات دو حلقه چاه دیگر 100 هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی بعمل آمده است.

نماینده مجری احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به عملیات نصب و تجهیز چاههای مجاز به کنتورهای هوشمند و حجمی نیز گفت: از اول سالجاری 14 دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاههای مجاز در سطح استان اردبیل نصب شده است.

بستام با قدردانی از حمایت دستگاه قضایی استان و همکاری نیروی انتظامی گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای حفاظت و صیانت از منابع آب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با تمام توان با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه