English

رضا شمسی خبر داد:

اخذ سند مالکیت برای ۴۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه های خلخال

مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال گفت: تاکنون برای 45 هکتار از اراضی بستر رودخانه های این شهرستان سند مالکیت تک برگی اخذ شده است.

اخذ سند مالکیت برای 45 هکتار از اراضی بستر رودخانه های خلخال

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شمسی ، مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال گفت: تاکنون برای 45 هکتار از اراضی بستر رودخانه های آرپاچای، بفراجرد چای، طولش چای، خوجین و فینارود سند مالکیت تک برگی اخذ شده و اقدامات لازم برای اخذ سند رودخانه بزرگ هروچای به طول حدود 30 کیلومتر در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه از آغاز سال جدید تاکنون 4 حلقه چاه غیرمجاز در سطح شهرستان شناسایی و مسدود شده است، گفت: با تلاش های صورت گرفته در فروردین ماه سالجاری دو دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاههای کشاورزی و صنعتی شهرستان نصب شده است.

مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال از انجام عملیات آزاد سازی حدود یک هکتار از اراضی تصرف شده رودخانه های هروچای، طولش چای و چلنبرچای در محدوده شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اشتغالزایی و رفع موانع تولید تامین آب 4 طرح دامداری و گلخانه در سطح شهرستان انجام یافته است.

شمسی در پایان با اشاره به اقدامات سال گذشته این امور گفت: در طول سال گذشته حدود 3.5 هکتار از تصرفات بستر رودخانه آزادسازی  شده و 22 حلقه چاه غیرمجاز با صرفه جویی حدود 300 هزارمکعب آب شناسایی و مسدود شده و 10 دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاههای کشاورزی و صنعتی نصب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه