English

رضا شمسی خبر داد:

انسداد ۳۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان خلخال

مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال از انسداد 30 حلقه چاه غیرمجاز طی امسال در شهرستان خلخال با صرفه جویی بیش از نیم میلیون مترمکعب خبر داد.

انسداد 30 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شمسی ، مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال گفت: در ابتدای امسال 13 کنتور هوشمند بر روی چاههای کشاورزی در سطح شهرستان نصب شده است و تداوم نصب کنتورها با اولویت چاههای صنعتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آزادسازی و بازگشایی حدود 3 هکتار از اراضی مورد تصرف بستر و حریم رودخانه های شهرستان گفت: عملیات بازگشایی و آزادسازی حریم و بستر رودخانه های شهرستان با همکاری شهرداری ها و دهیاران روستاها جزو برنامه های اصلی امور منابع آب خلخال است.

مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال از برگزاری دو جلسه شورای حفاظت از منابع آب با تاکید بر صرفه جویی در استفاده از منابع آب خبر داد و گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز رودخانه ها، تاکید بر فرهنگ سازی مصرف آب، لزوم اجرای طرح آبخیزداری توسط اداره منابع طبیعی در بالادست شهرها، همکاری با جهاد کشاورزی در طرحهای آبیاری مدرن 6 روستای شهرستان خلخال و رسیدگی و حل و فصل حدود 20 اختلاف حقابه بین روستاهای محدوده شهرستان از جمله مواردی است که مورد توجه امور منابع آب خلخال بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه