English

سیاوش محمدی خبر داد:

کاهش نسبی دمای هوا از امروز در استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز با نفوذ پرفشار سطح زمین دمای هوا در سطح استان به طور نسبی کاهش می یابد.

کاهش نسبی دمای هوا از امروز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، از امروز (پنجشنبه ۲۵ فروردین) با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه ضمن وزش باد شرقی (بویژه در مناطق شمالی و نوار شرقی استان) دمای هوا در سطح استان اردبیل بطور نسبی کاهش می یابد.

وی افزود: فردا (جمعه ۲۶ فروردین) نیز آسمانی صاف و خنک در سطح استان اردبیل خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در ساعات بعدازظهر در نوار غربی استان اردبیل وزش باد گرمیج گاهی با سرعت تند نیز انتظار می رود و از شرایط محلی در ساعات عصر رشد ابر و در برخی مناطق رگبار و رعدوبرق پراکنده نیز احتمال می رود.

محمدی بیان کرد: از اواخر وقت فردا با تقویت سامانه پرفشار و وزش باد، آسمان استان بتدریج ابری شده و دمای هوا بطور محسوس کاهش می یابد؛ بطوریکه روز شنبه هفته آینده آسمانی ابری و مه آلود با هوای سرد و در برخی مناطق بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

وی گفت: به دلیل ماندگاری هوای نسبتاً سرد و افت محسوس دما بویژه در صبح روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (در مناطق مرکزی و جنوبی استان با کمینه دمای صفر تا منفی ۲ درجه سلسیوس)، رعایت توصیه های کشاورزی و باغداری (هشدار هواشناسی کشاورزی سطح نارنجی - شماره ۱) تاکید می گردد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از حوالی ظهر یکشنبه آسمان استان اردبیل بتدریج کاهش یافته و از روز دوشنبه با وزش بادهای گرمیج، دمای هوا در سطح استان بطور محسوس افزایش می یابد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه