English

هاشم علایی:

طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان اردبیل اجرا شد

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: طرح ویژه عیدانه استاندارد در راستای رعایت کرامت عموم هموطنان و مسافران نوروزی در سطح استان اجرا شد.

طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان اردبیل اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: این طرح در راستای رعایت کرامت عموم هموطنان و مسافران نوروزی و در تعامل با ستاد‌های نوروزی مستقر در استان و با همکاری سایر نهاد‌ها از جمله استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، میراث فرهنگی، اتاق اصناف اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ فروردین سال جدید توسط کارشناسان این اداره کل از تعداد ۱۷۷ مرکز شامل، ۲۳ مورد هتل، ۶۰ مورد هتل آپارتمان، ۸۲ مورد رستوران و ۱۲ مورد مرکز آب درمانی بر اساس چک لیست‌های مربوط بازرسی کرده و موارد مغایر را به منظور رفع نقایص به صاحبان مراکز خدماتی ارائه دادند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای این طرح ۷۶ مورد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در طول مدت مزبور، توسط بازرسان اداره کل و شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده مورد بازرسی فنی قرار گرفت و از عرضه و فروش کالا‌های غیر استاندارد جلوگیری به عمل آمد.

علایی بیان کرد: در این طرح ضمن نظارت بر مراکز عرضه و فروش مزبور تعداد ۲۵۰ مورد از فروشگاه‌های کوچک و سوپر مارکت‌ها نیز مورد بارزسی قرار گرفت تا هم استانی‌ها و مسافرین نوروزی با اطمینان خاطر از کالا‌های دارای علامت استاندارد استفاده نمایند.

او از تلاش‌های صادقانه بخصوص دستگاه‌های اجرایی مرتبط، همکاران، اصحاب رسانه و همچنین صدا و سیما که در پوشش خبری و اطلاع رسانی طرح همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه