English

سید حجت مدنی خبر داد:

آمادگی۱۲۱ باب جایگاه عرضه سوخت در ایام نوروز در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی در سطح استان خبر داد.

آمادگی121 باب جایگاه عرضه سوخت در ایام نوروز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حجت مدنی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، این شرکت همانند سال های گذشته ضمن تشکیل ستاد هماهنگی و سوخت رسانی ایام نوروز، ذخیره سازی بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل را در انبار های نفت منطقه آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بازدید جایگاه‌های عرضه سوخت طبق رویه سال‌های گذشته انجام می‌شود افزود: با توجه به شرایط سخت کرونا هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل هدف از بازدید جایگاه های عرضه سوخت را حصول اطمینان از آمادگی کامل و رفع نواقص احتمالی جایگاه‌ها، بررسی وضعیت تجهیزات، عملکرد و همچنین کیفیت ارائه خدمات در 121 جایگاه عرضه سوخت منطقه برشمرد. 

مدنی بیان کرد: با توجه به وضعیت مطلوب ذخیره‌سازی فرآورده‌های بنزین و نفتگاز در انبارهای نفت منطقه اردبیل، امید است خدمات قابل ارائه در امر سوخت‌رسانی سفرهای نوروزی بدون نقص انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی