English

سیاوش محمدی:

وزش بادهای جنوبی از امروز اردبیل را فرا می گیرد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از بعدازظهر امروز وزش بادهای جنوبی بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد.

وزش بادهای جنوبی از امروز اردبیل را فرا می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا (چهارشنبه ۲۰ بهمن) ضمن پایداری شرایط جوی آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر امروز با تقویت سامانه کم فشار در روی دریای خزر، وزش بادهای جنوبی پدیده غالب در سطح استان اردبیل بوده و تا عصر پنجشنبه (۲۱ بهمن) تداوم خواهد داشت؛ بطوریکه در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند (بویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه) انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: طی امروز و فردا در طول روزها چند درجه ای بر دمای هوا افزوده شده و در ساعات شبانه از شدت سرما کاسته خواهد شد.

به گفته محمدی از بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه سرد و بارشی جدید به منطقه، آسمان استان ابری شده و در برخی مناطق بارش باران و برف (غالباً در مناطق جنوبی و نوار غربی استان) آغاز می گردد.

وی افزود: روز جمعه (مصادف با ۲۲ بهمن) به دلیل نفوذ پرفشار سطح زمین و فعالیت سامانه بارشی ضمن کاهش محسوس دما و مه آلود شدن هوا، در بیشتر مناطق استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

به گفته محمدی این سامانه بارشی ظهر شنبه هفته آینده از استان خارج، اما هوای سرد و یخبندان تا اواسط هفته آینده تداوم می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه