English

احمد وحیدی:

یکپارچگی در مدیریت برف اردبیل مانور و تجربه ای برای آینده است

وزیر کشور با اشاره به یکپارچگی مسوولان و جهادگران در مدیریت برف استان را مانور و تجربه ای برای بارش های بعدی دانست.

یکپارچگی در مدیریت برف اردبیل مانور و تجربه ای برای آینده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، احمد وحیدی ، وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بارش برف در استان را مایه خیر و برکت برای تامین آب شرب و کشاورزی دانست گفت: با وجود بارش بی سابقه برف در ۱۰ سال اخیر در اردبیل، مشکل چندانی در زمینه قطع گاز، برق ، آب و تلفن ایجاد نشد که این اقدام مدیون تلاش مسوولان استان است.

وی افزود: با توجه به مشکل کمبود آب در زمینه شرب و کشاورزی در کشور ،این بارش علی رغم پیش بینی ها موجب کاهش درصد خشکسالی و نعمتی بزرگ برای استان است.

وزیر کشور به کمبود تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در استان اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه استان اردبیل نسبت به برخی استان های دیگر در این خصوص وضعیت مناسبی دارد و با توجه به اینکه تامین تجهیزات به زمان بیشتری نیاز دارد تلاش می کنیم امکانات و تجهیزات مورد نیاز استان را تامین کنیم اما در چنین مواقعی استفاده از ظرفیت های سایر استان ها ضروری است.

وحیدی اقدامات انجام گرفته در خصوص بازگشایی راه ها ، اطلاع رسانی به مردم از سوی رسانه ملی و همکاری گروه های جهادی را نشان از پای کار بودن همه مردم و مسوولان دانست.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی افزود: لازم است با جلب همکاری مردم و گروه های جهادی و استفاده از اقدامات ابتکاری تخلیه کوچه ها نیز انجام شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه