English

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

طرح های ویژه ای برای توسعه مرز ها در دولت سیزدهم برنامه ریزی شده است

احمد وحیدی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمانشاه با تاکید بر استفاده جهشی از ظرفیت مرزهای کشور و به ویژه استان کرمانشاه، گفت: دولت سیزدهم برای توسعه تجاری مرزها برنامه های ویژه ای دارد.

طرح های ویژه ای برای توسعه مرز ها در دولت سیزدهم برنامه ریزی شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، وزیر کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود ظرفیت های بالای استان مرزی کرمانشاه، ابراز داشت: موقعیت استراتژیک مرزی و توسعه تجاری با کشورهای همسایه می تواند گام مهمی در مسیر توسعه استانها و کشور باشد.

دکتر احمد وحیدی در ادامه در پاسخ به خبرنگار موج مبنی بر چگونگی تخصیص یارانه خانوارهای نقاط صفر مرزی کرمانشاه گفت: با توجه به اولویت دولت سیزدهم در امنیت معیشت مرزنشینان غیور، پیگیر چند و چون میزان دریافت یارانه این بزرگواران هستیم.

وی سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر بکارگیری نیروهای جوان در بدنه استانها نیز گفت: در این خصوص به استانداران اختیار و گوشزد شده است که استفاده از نیروهای جوانان و توانمند بومی در بخش های مختلف را در اولویت قرار دهند.

وزیر کشور شایعه الحاق بخش سومار به استان ایلام را نیز تکذیب کرده و گفت: هیچ خبر و یا سخنی در این باره صحت ندارد و همه استانها در حیطه تعریف شده خود، مشغول به فعالیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه