English

صفر توحیدی خبر داد:

توزیع ۳۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به نیازمندان اردبیلی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: ۳۵ میلیارد تومان از طریق مراکز کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 35 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به نیازمندان اردبیلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صفر توحیدی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل صبح امروز در مراسم یلدای مهربانی موسسه خیریه مهندسان هدف در اردبیل گفت: اقدامات موسسات مراکز نیکوکاری در استان اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است که خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته در حال حاضر بخش مهمی از آلام و دردهای افراد و اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه توسط این مراکز برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: خیرین بزرگوار در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد زیرپوشش کمیته امداد استان، نقش بسیار شایانی دارند و هم‌اکنون نیز با توجه به شرایط اقتصادی جامعه که بسیاری از این افراد را دچار مشکلات کرده است، نیاز است کمک‌های جمع‌آوری شده، در اسرع وقت به نیازمندان ارائه شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در بحث ایجاد مراکز نیکوکاری که در استان مطرح شده بیش از 150 مرکز نیکوکاری در استان اردبیل برای ارائه خدمات به نیازمندان تشکیل یافته‌ و 35 میلیارد تومان از طریق مراکز کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی