English

محمد اهلی خبر داد:

صدور مجوز احداث ۷۵ واحد صنعتی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال ۷۵ مجوز احداث ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شده است.

صدور مجوز احداث ۷۵ واحد صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل امروز در بازدید از اجرای چند طرح تولیدی در شهرک صنعتی خلخال گفت: این طرح‌های صنعتی در سطح  ۱۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها شاهد آغاز تولید و اشتغال بکار این واحدها در سال آینده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس قوانین مربوط به شهرک‌های صنعتی کشور هرگونه ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از قانون شهرداری ها مستثنی است، افزود: اخذ مجوز و شروع عملیات ساختمانی در شهرک‌های صنعتی نیازی به دریافت مجوزهای جداگانه از دستگاه‌های اجرایی مختلف ندارد و همه امور اداری این گونه ساخت و سازهای صنعتی  توسط شرکت شهرکهای صنعتی  استان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی رایگان است و این امر همواره زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های ساخت و ساز واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می‌شود.

اهلی گفت: شهرک‌های صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می شود که در صورت هرگونه بی توجهی به حمایت از سرمایه‌گذاران آن و همچنین فقدان و کمبود زیرساخت‌های لازم فرار سرمایه‌گذاران از استان را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: صنعت استان اردبیل از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد، با احداث شهرک‌های صنعتی جدید به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تنها ۶ واحد صنعتی از مجموع واحدهای راکد شهرک صنعتی خلخال دارای سند مالکیت هستند و سایر صاحبان واحدهای فاقد سند مالکیت نیز از واگذاری محل کار تعطیل شده خود به سرمایه‌گذاران جدید بصورت استیجاری و یا ملکی خودداری می‌کردند که این مشکل با دعوت از این افراد به فرمانداری و تشکیل جلسات مختلف حل و مکان واحدهای صنعتی تعطیل شده به جوانان جویای کار این شهرستان واگذار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه