English

جهانگیر شهبازی خبر داد:

اعطای ۳ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع دستی در کوثر

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کوثر گفت: پارسال بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع‌دستی این شهرستان ارائه شد.

اعطای 3 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع دستی در کوثر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جهانگیر شهبازی ، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: پارسال از جمله اقدامات در حوزه صنایع‌دستی اجرای دوره آموزش کوتاه مدت برای ۱۰ نفر و معرفی هفت نفر به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر بوده است.

وی با اشاره به برگزاری چهار نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح شهرستان به صورت مجازی و حضوری افزود: از جمله آن‌ها برپایی نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی به مناسبت شب یلدا در کانال گردشگری و بازارچه فروش مجازی، برپایی نمایشگاه در جنب جشنواره هیوا و برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در سنگ‌آباد در ایام دهه فجر بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر تجلیل از صنعتگر برتر شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، ثبت پرونده خانم خورشید نوروزی در میراث معنوی و صدور یک مورد پروانه تولید کارگاهی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه صنایع‌دستی شهرستان عنوان کرد.

شهبازی صدور کارت شناسایی برای فعالان این حوزه در راستای استفاده از مزایای آن را از جمله برنامه‌های برای حمایت از آن‌ها برشمرد و بیان کرد: پارسال پنج مورد کارت شناسایی برای صنعتگران صادر شد و در کنار آن شاهد صدور سه مورد مجوز مشاغل خانگی نیز بوده‌ایم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به فعالان صنایع‌دستی به میزان سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال گفت: پارسال پرداخت تسهیلات روستایی به هشت نفر به میزان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به میزان ۶۰۰ میلیون ریال برای ۶ نفر و پرداخت تسهیلات خسارت کرونا به هشت نفر به میزان ۹۶۰ میلیون ریال انجام شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه