English

حمید لطف اللهیان:

روزانه حدود ۲۷ نفر در آرامستان‌های اردبیل دفن می شوند

شهردار اردبیل از دفن روزانه حدود 27 در آرامستان های اردبیل خبرداد.

روزانه حدود ۲۷ نفر در آرامستان‌های اردبیل دفن می شوند

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل،از دفن روزانه حدود 27 در آرامستان های اردبیل خبرداد.  در روزهای قرمز کرونایی اردبیل، روزانه حدود ۲۷ نفر در آرامستانهای اردبیل دفن میشوند که تلاشگران در سازمان آرامستان‌های اردبیل این روزها در جهت رفاه حال همشهریان زحمات زیادی را متحمل هستند که جا دارد از زحمات این عزیزان در آرامستانهای استان تشکر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون  همراهی و مشارکت مردم در پیشگیری از این ویروس موفق نخواهیم شد، بیان کرد: شهروندان از حضور در آرامستانها و اماکن پرردد و پرخطر جدا خودداری کنند.

 شهردار اردبیل گفت:در راستای یادآوری به شهروندان برای رعایت موارد پیش‌گیری و بهداشتی، در اقدامی نمادین نیز  تمامی تندیس هاو مجسمه ها مشاهیر شهر اردبیل ماسک زده شد تا شهروندان را به کمپین من ماسک می زنم تشویق شوند.

شهردار اردبیل گفت: از آنجایی که حفظ و ارتقا سلامت عمومی شهروندان مورد توجه شهرداری است، ضروری است شهروندان نیز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت و همراهی کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی با محتوایات آموزشی و اطلاعات مناسب و به روز اقدام به اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان کرده است، افزود: از شهروندان اردبیل نیز درخواست داریم درپیشگیری از این ویروس پروتکل های بهداشتی  را رعایت کنند.

لطف اللهیان با اشاره به وضعیت قرمز شهر اردبیل گفت: تمامی سازمانهای شهرداری همچون سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی بصورت ۲۴ ساعته برای مبارزه با این ویروس  پای کار هستند  و با هدف  آگاهی دهی به شهروندان در تمامی دستگاههای ناوگان حمل ونقل عمومی( اتوبوسها تاکسی ها و خودروهای سبک وسنگین) سازمانها و مناطق پوسترهایی با مضمون «من ماسک میزنم» «من از تومراقبت میکنم تو از من مراقبت کن» و ... نصب شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه