English

آیت الله سید حسن عاملی:

پروژه گردشگری کمربند طلایی سبلان تکمیل شود

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در حال حاضر از پروژه گردشگری مسیر طلایی سبلان تنها مسیر منطقه آق‌امام به سردابه اجرا نشده است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان با برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای تکمیل این پروژه تلاش می‌کنند.

پروژه گردشگری کمربند طلایی سبلان تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در بازدید از مسیر کمربند طلایی گردشگری سبلان اظهار داشت: ایجاد کمربند گردشگری طلایی سبلان که در مسیر شهرستان‌های نیر و سرعین آغاز و در مناطقی از آق امام، قوتور سویی، سردابه تداوم یافته و در منطقه قینرجه شهرستان مشگین‌شهر پایان می‌یابد یکی آرزوهای دیرینه ما بوده است.

امام جمعه اردبیل احداث این پروژه گردشگری را ضروری دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های گردشگری استان اردبیل توسعه بخش گردشگری با توجه به ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف است که باید به عنوان یکی از ضروریات مورد توجه توجه جدی قرار گیرد.

عاملی با بیان اینکه ایجاد کمربند گردشگری طلایی سبلان در توسعه گردشگری استان موثر خواهد بود تصریح کرد: ایجاد کمربند گردشگری طلایی سبلان در توسعه گردشگری استان موثر خواهد بود و می‌تواند گردشگران بسیاری را از داخل و خارج کشور به استان اردبیل جذب کند و یکی از پروژه‌های گردشگری ویژه کشور خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه پروژه گردشگری کمربند طلایی سبلان تکمیل شود بیان کرد: در حال حاضر از پروژه گردشگری مسیر طلایی سبلان تنها مسیر منطقه آق‌امام به سردابه اجرا نشده است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان با برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای تکمیل این پروژه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل اظهار کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل طبق هماهنگی انجام شده تسهیلات و اعتبارات لازم به پروژه‌های گردشگری در کل استان ازجمله دریاچه شهرک مغان، طرح‌های گردشگری در خلخال و این پروژه تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه