English

فرزاد قلندری:

فاز اول پروژه آشیانه بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر اردبیل در سال آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: این آشیانه در زمینی به متراژ ۸ هکتار و با زیربنایی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجرا است که با سرعت بخشیدن به ساخت آشیانه فاز اول آن در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فاز اول پروژه آشیانه بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر اردبیل در سال آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه آشیانه بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش امداد هوایی جمعیت هلال احمر در تامین سلامت جامعه و انجام به موقع اقدامات در مواقع حادثه باید برای این پروژه اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که این پروژه مهم با سرمایه گذاری صحیح و هدفمند سرعت عمل خود را در زمان بحران جهت امداد رسانی افزایش دهیم.

قلندری تصریح کرد: این آشیانه در زمینی به متراژ ۸ هکتار و با زیربنایی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجرا است  که با سرعت بخشیدن به ساخت آشیانه فاز اول آن در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه بالگردهای جمعیت هلال احمر برای تسریع و سرعت بخشی به عملیات‌های امداد و نجات در مواقع بروز حوادث و سوانح مختلف در آن مستقر خواهند شد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه ساخت آشیانه بالگرد امداد هوایی مرکزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال ۹۵ آغاز شده است که در حال حاضر امیدواریم با تامین اعتبارات لازم در سال آینده مورد افتتاح قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی