English

قادر تقی‌زاده:

جذب ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی استان اردبیل پیگیری می‌شود

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: در راستای توسعه و رونق تولید جذب ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی استان اردبیل پیگیری می‌شود.

جذب ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی استان اردبیل پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قادر تقی‌زاده مدیرکل سرمایه گذاری استانداری اردبیل در جلسه بررسی تسهیلات طرح‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: دفتر سرمایه گذاری و معاونت اقتصادی استانداری اردبیل آمادگی حل مشکلات و مسائل بانک‌های عامل استانی با بانک‌های مرکزی برای ارائه تسهیلات لازم به تولیدکنندگان هستند.

وی ازتامین تسهیلات برای فعالان حوزه صنعت خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تسهیلات مورد نیاز برای فعالان حوزه صنعت با تعامل و هماهنگی بانک‌های عامل استانی اعطا می‌شود و همجنین برای تسهیلات بالا نیز اقدامات لازم با بانک‌های مرکزی صورت می‌گیرد.

تقی‌زاده تعیین و تکلیف وضعیت طرح‌های صنعتی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید طی یک هفته با برنامه‌ریزی‌های دقیق تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بانک‌های عامل اقدامات لازم برای تعیین و تکلیف طرح‌های صنعتی در مناطق مختلف استان انجام دهند.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری اردبیل با اشاره به اعتبارات تبصره ۱۸ بیان کرد: در راستای توسعه و رونق تولید جذب ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی استان اردبیل پیگیری می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین تاکنون پرونده ۴۱ طرح صنعتی و واحد تولیدی که برای اخذ تسهیلات به میزان ۳۳۱ میلیارد تومان اقدام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفته است که باید تمامی پرونده‌ها ظرف سه روز تا یک هفته تکمیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه