English

یونس ژائله عنوان کرد:

آغاز فاز جدید سرمایه گذاری در کشت و صنعت مغان

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از فاز جدید سرمایه گذاری در شرکت کشت و صنعت مغان خبر داد.

  آغاز فاز جدید سرمایه گذاری در کشت و صنعت مغان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یونس ژائله رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازدید از واحدهای مختلف شرکت بر فعالیت دانش بنیان گفت: ما نباید طبق روال قبلی دولتی پیش برویم زیرا اثبات شده  که  این نوع عملکردها نتیجه مثبتی نداشته و نخواهد داشت زیرا که ما باید یک الگوی موفق و قابل استناد برای کل کشور باشیم.

وی ادامه داد: همچنان که قبلا از حذف سموم در داخل مزارع و باغات شرکت جهت تولید محصولات سالم و پاک تاکید شد و نهایتا نتیجه مثبتی حاصل گردید که در این خصوص نیز معتقدم بدون آزمایشات علمی اقدام تولیدی انجام ندهیم

 رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان کرد: در کشت و صنعت مغان نیز علاوه بر سرمایه گذاری و اشتغال  هر واحدی که عملکرد و بهره وری قابل قبولی داشته باشد طرح تشویقی دو برابر حقوق برای کل پرسنل آن واحد در نظر گرفته می شود.

ژائله بیان کرد: با تداوم سرمایه گذاری در کشت و صنعت مغان خرید 30 دستگاه کامیون باری، 50 دستگاه تراکتور و ادوات پشت بند، راه اندازی صنایع چوب، خرید 40 هزار راس گوسفند و راه اندازی سایت گوسفنداری، راه اندازی کارخانه پنیرسنتی پاستوریزه گوسفندی، راه اندازی سه خط تولید جدید در کارخانه قند مغان 1- خمیرمایه 2- الکل 3- اسید سیتریک، کنسروسازی، پرورش انواع پرندگان اعم از بوقلمون، غاز، تولید سوسیس و کالباس و خطوط بسته بندی محصولات، اخذ مجوز برای احداث کارگاه سم سازی، کاشت باغ انار، انجیر، شاه توت، خشک کن انگور، پرورش ماهی، ساخت  آزمایشگاهای علمی، تخصصی و کیفی پیشرفته، کارگاه موتور شویی ماشین آلات و... در شرف انجام و خرید می باشد. همچنین دستگاهای روغنکشی زیتون و سورتینگ میوه نیز وارد شرکت شده و در حال نصب و راه اندازی می باشند.

 رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان افزود: ما در کشت و صنعت مغان مشکل نرم افزاری داریم به همین جهت دستور نصب نرم افزار فنی برای کل مجموعه شرکت داده شده است که جهت سهولت کل کارها و پیشروی علمی و بِروز برای کشت و صنعت مغان لازم و ضروری است و قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

 خبرنگار جمشید کریمی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه