English

علی رحمتی :

۱۳ راه ارتباطی روستایی در اردبیل مسدود است / شهروندان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون تنها راه ارتباطی ۱۳ روستا در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و مشگین‌شهر مسدود است پیش‌بینی می‌شود امروز راه ارتباطی این روستاها نیز بازگشایی شود.

۱۳  راه ارتباطی  روستایی در اردبیل مسدود است / شهروندان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون تنها راه ارتباطی ۱۳ روستا در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و مشگین‌شهر مسدود است  پیش‌بینی می‌شود امروز راه ارتباطی این روستاها نیز بازگشایی شود.

وی افزود: در پی بارش برف دیشب در استان اردبیل در مجموع راه ارتباطی ۷۳ روستا مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۶۰ روستا بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه تمام راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان اردبیل باز است، اظهارداشت: رفت و آمد در راه‌های ارتباطی این استان در جریان بوده و هیچ مسیری بسته نیست.

رحمتی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی شمال استان اردبیل بارانی و جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها برفی است، تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و رانندگان در صورت ضرورت سفر، وسایط نقلیه خود را مجهز به تجهیزات ایمنی زمستانی از جمله زنجیرچرخ کرده و قبل از آغازسفر با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه