English

بتول حسین زاده :

۱۰۰۰ نفر در جام خوشه چین شرکت کردند

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: 1000 نفر در جام خوشه چین شرکت کردند.

1000 نفر در جام خوشه چین شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  بتول حسین زاده رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جشنواره جام خوشه چین در بین روستاییان شهرستان های استان اردبیل برگزار شد و نفرات برتر برای مسابقات استانی انتخاب شدند.

وی افزود: با توجه به هدف وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه و توجه یکسان به ورزش و همچنین افزایش فعالیت جسمی به منظور ایجاد نشاط وشادابی در بین این قشر مهم،  جشنواره جام خوشه چین برگزار شد.

حسین زاده در ادامه عنوان کرد: مطابق ابلاغ وزارت ورزش و جوانان جام خوشه چین  درشش شهرستان استان اردبیل این جشنواره را برگزار شد.

وی بیان کرد: بر این اساس در تیرماه و مردادماه سال جاری درشهرستان های اردبیل با شرکت روستاییان بصورت شهرستانی برگزار شد که تعداد نفرات شرکت کننده در دو بخش بانوان۴۱۹نفر،آقایان ۷۳۰ نفر که درمجموع ۱۱۴۹ نفر می باشد.

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری  استان اردبیل در ادامه  تصریح کرد :این جشنواره در دو بخش تیمی و انفرادی نیز برگزار گردید که تعداد رشته های تیمی در بخش بانوان۳رشته فوتبال ۵ نفره،والیبال ۳نفره طناب کشی در بخش تیمی بود و در بخش انفرادی چهار رشته ورزشی (چوب کشی هفت سنگ مهارتی،دومیدانی ۱۰۰متر سرعت و۳ هزار متر استقامتی)و همچنین در بخش تیمی آقایان در۳ رشته تیمی فوتبال ۵ نفره،والیبال ۳نفره طناب کشی و در بخش انفرادی در  ۴رشته ورزشی(چوب کشی هفت سنگ مهارتی،دومیدانی ۲۰۰متر سرعت و۵ هزار متر استقامت)به مسابقه پرداختند.

وی بااشاره به اینکه در جام خوشه چین بیش از هزار نفر شرکت داشتند افزود: تعداد کل روستاهای مشارکت کننده در ۶ شهرستان،۱۳۵ روستا بودند که سهم شهرستان اردبیل ۲۸ روستا،پارس آباد ۳۰روستا،مشگین شهر ۳۲ روستا،گرمی ۲۲روستا ،نمین ۱۴ روستا و نیر ۹ روستا بود.

حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: از بین شرکت کنندگان در این جشنواره نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافته اند که  میزبانی این مسابقات نیز بر عهده شهرستان  اردبیل بوده که در ۱۵ مهر سال جاری مصادف با روز روستا در سالن های ورزشی رضازاده و تختی برگزار می‌شود. نفرات و تیم های برتر استانی نیز جهت شرکت در مرحله منطقه ایی جام خوشه چین اواخر آبانماه  اعزام  خواهند شد و نفرات منتخب به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه