English

اصغر احدی جوان:

ظرفیت ورزش در تمامی عرصه ها استفاده می شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: ظرفیت ورزش در تمامی عرصه ها استفاده می شود که استفاده صحیح از آب شعار کنونی این مجموعه است.

ظرفیت ورزش در تمامی عرصه ها استفاده می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اصغر احدی جوان  سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین اظهار داشت: ظرفیت ورزش در تمامی عرصه ها استفاده می شود که استفاده صحیح از آب شعار کنونی این مجموعه است.

وی بیان کرد: تیم دوچرخه سواری آساک خراسان رضوی با شعار « نجات آب، نجات زندگی » تور خود را از آذربایجان شرقی آغاز کرده و بعد از حضور در برخی از شهرهای اردبیل و دیگر استان‌های همجوار به سمت خراسان رضوی رکاب خواهند زد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در استقبال از دوچرخه سواران خراسان رضوی از تلاش این گروه برای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب که با بهره گیری از ظرفیت‌ مناسب ورزش امکان پذیر شده قدردانی کرده و از آمادگی مجموعه ورزش و جوانان این شهرستان برای ترویج چنین مفاهیم مهم و ارزشمند با بهره گیری از پتانسیل‌های متنوع ورزشی خبر داد.

به گفته احدی جوان در هر مقطعی که از ابزار فراگیر ورزش در ترویج مفاهیم اخلاقی و مهم زندگی استفاده شده با بازخوردهای مثبتی نیز همراه شدیم.

وی در پایان یادآور شد: گروه دوچرخه سواری خراسان رضوی در این مدت تلاش خواهند کرد تا با طی مسیر ۸۳۰ کیلومتری خود از مسیر جاده ارتباطی اردبیل به آستارا و از نوار شمالی استان عبور کرده و پیام آور ضرورت صرفه جویی در مصرف آب باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه