English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تفت؛

مردم صرفه جویی مصرف آب را فراموش کرده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تفت گفت: تصور مردم بر این است که در سال پرآبی قرار داریم و صرفه‌جویی در مصرف آب را فراموش کرده‌اند و بعضاً از آب‌لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده می‌کنند.

مردم صرفه جویی مصرف آب را فراموش کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدجواد نعمتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تفت در نشست بررسی مشکلات قطعی آب در برخی نقاط شهرستان تفت افزود: خوشبختانه در ابتدای سال جاری شاهد بارش‌های خوبی در سطح شهرستان بودیم اما متأسفانه این بارش‌ها بر منابع آبی زیرزمینی تأثیر به سزایی نداشته است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه شاهد هستیم که تصور مردم بر این است که در سال پرآبی قرار داریم و صرفه‌جویی در مصرف آب را فراموش کرده‌اند و بعضاً از آب‌لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده می‌کنند که همین موضوع مشکلاتی را برای تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان به وجود آورده است.

نعمتی تصریح نمود: با توجه به بروز مشکلات در تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد صورت گیرد و در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خواستار حضور مسئولین آبفار شهرستان در نقاط مختلف تفت شد و تأکید نمود: مسئولین آبفار شهرستان با بازدید نقاطی از شهرستان که با قطعی آب روبرو هستند علت دقیق این مشکل را بررسی و برای رفع آن تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

نعمتی در پایان خواستار همکاری مردم شهرستان تفت در مصرف بهینه آب شد و خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مردم شریف شهرستان شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه