English

حمید لطف اللهیان عنوان کرد:

تسریع در عملیات عمرانی ۳ خیابان تازه احداث شده شورابیل

شهردار اردبیل از تداوم عملیات عمرانی در سه خیابان تازه احداث شورابیل خبر داد و گفت: با بهره برداری از این خیابانها شهرک های مجاور از بن بست خارج می شوند.

تسریع در عملیات عمرانی ۳ خیابان تازه احداث شده شورابیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان شهرداراردبیل از تداوم عملیات عمرانی در سه خیابان تازه احداث شورابیل خبر داد و گفت: با بهره برداری از این خیابانها شهرک های مجاور از بن بست خارج می شوند.

وی با بیان اینکه جاده سازی و احداث کندرو به طول ۱۱ کیلومتر در محدوده شورابیل در حال اجرا است، افزود: از سال ۹۴ تاکنون برای احداث خیابان های ۴۵ و ۵۵ متری در شورابیل ۴۵ میلیارد سرمایه گذاری صورت گرفته است.

لطف‌اللهیان با اعلام اینکه احداث سه خیابان ۴۵ ، ۵۵ و ۶۰ متری برای سهولت دسترسی به شورابیل لازم بود گفت: وجود کمپ های اقامتی، پارک‌ها، بوستان ها نظیر پارک نور، باغ بهشت، پارک صخره‌ای و مراکز فرهنگی، هنری، پیاده رویی و دوچرخه سواری که همگام با پیشرفت شورابیل در حال بهره‌برداری است لزوم اجرای خیابان‌های محدوده شورابیل  را افزایش داده است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه با احداث این خیابان‌ها و مسیرهای متعدد در شورابیل بیش از 5 شهرک شامل کوثر، نادری، مسکن مهر نیایش، دادگستری و شام اسبی از بن بست خارج شده و تردد شهروندان به سهولت انجام می‌‌شود، گفت: در رینگ دوم شورابیل که ماشین‌رو محسوب می‌شود پارکینگ‌های متعددی پیش‌بینی شده تا هموطنان و گردشگران از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی طرح‌های شورابیل براساس طرح جامع انجام می‌گیرد افزود: شهرداری منطقه دو نیز به طول ۵ کیلومتر احداث خیابان را آغاز کرده و این خیابان تا میدان مرحوم موذن زاده اردبیلی ادامه خواهد داد تا رینگ تردد شهروندان کامل شود.

لطف‌االهیان در مورد مکان‌یابی میدان موذن زاده گفت: این میدان مشرف به شهرک‌های نادری و نیایش و در انتهای خیابان‌های تازه افتتاح شده 45 و 55 متری به نام احداث می‌شود و  امسال همزمان با سومین سالگرد درگذشت سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتتاح خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه