English

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

همایش های مختلف ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همایش پیاده‌‌روی، کوه‌روی و کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی در اردبیل برگزار می‌شود.

همایش های مختلف ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی ظهر امروز در جلسه بررسی توسعه برنامه‌های ورزشی در روستاهای استان اردبیل اظهار داشت:  توسعه ورزش در روستاها و مناطق محروم جزو برنامه‌های مهم و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است و در همین رستا در سه ماهه نخست امسال یک هزار و 82 برنامه مختلف ورزشی و فرهنگی در تمامی روستاهای استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه گسترش ورزش در روستاها و لزوم استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امر ضروری است، تصریح کرد: برنامه های اجراشده در روستاها با توجه به جمعیت روستاها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در روستاها گفت: بیشترین برنامه‌ها به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل با 277 برنامه، گرمی با 219 برنامه و مشگین‌شهر با 143 برنامه بوده است.

آقاخانی بیان کرد: همایش پیاده‌‌روی، کوه‌روی و کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، هفت سنگ، طناب کشی، بازی‌های بومی و محلی مختص منطقه، دو ومیدانی، والیبال سه نفره، فوتبال پنج نفره از جمله برنامه‌های اداره کل در روستاها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی در روستاهای استان تا پایان سال به قوت خود ادامه خواهد داشت چرا که توسعه ورزش روستایی یکی از اولویت‌ها بوده و تلاش می‌کنیم در راستای دستیابی به این مهم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده لازم را داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه