English

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل؛

توسعه ورزش نیازمند معرفی رشته‌های نوین ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای توسعه ورزش در استان نیازمند معرفی رشته های نوین هستیم که به تازگی به فدراسیون های موبوطه نیز مورد تایید قرار گرفتند.

توسعه ورزش نیازمند معرفی رشته‌های نوین ورزشی است

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، بهرام آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای توسعه ورزش در استان نیازمند معرفی رشته های نوین هستیم که به تازگی به فدراسیون های موبوطه نیز مورد تایید قرار گرفتند.

وی افزود: اعتقاد دارم که تبلیغات مناسب و مثبت در جذب جوانان به رشته‌های مختلف ورزشی ضروری بوده تا در اصول تعیین شده برای جذب ۵۰ درصدی مردم به ورزش همگانی موفق ظاهر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل   با توجه به رشد بیش از صد درصدی ورزش همگانی در استان را نتیجه تلاش مسئولان و همفکری مناسب در این بخش دانست و یادآور شد: دو برابر شدن ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی بسیار ارزنده بوده که در نوع خود قابل تقدیر است.

آقاخانی ادامه داد: توسعه ورزش‌ در روستاها زمینه‌ساز موفقیت در ورزش همگانی و قهرمانی خواهد بود و این موضوع با تاکید وزارت ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های جدی تمامی استان‌ها تعیین شده است.

به گفته وی تجهیز خانه های ورزش روستایی تا پایان سال به ۵۰ مورد خواهد رسید و این موضوع در سال ۹۸ نیز با جدیت تداوم خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه با تاکید بر بهره‌گیری صد درصدی از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاهی برای توسعه ورزش در تمامی ابعاد تاکید کرد و یادآور شد: استفاده حداکثری از ایده‌های نخگبان و جوانان با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد محقق خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه