English

معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

اقدامات قابل تقدیر شهرداری اردبیل در توسعه فضاهای ورزشی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: متقعدیم که توسعه ورزش همگانی زمانیتحقق پیدا می کند که شهرداری ها در برنامه ریزی ، توسعه زیرساخت ها ،اقدامات و فعالیت ها مشارکت داشته باشند و خوشبختانه شهرداری اردبیل در این راستا پیشگام است..

اقدامات قابل تقدیر شهرداری اردبیل در توسعه فضاهای ورزشی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ، ‌‌عبدالحمید احمدی امروز در بازدید از عمارت شهرداری اردبیل و پروژه مجموعه ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: اقدام شهرداری اردبیل در خصوص موزه شهرداری اردبیل کار ارزشمندی است ، چراکه این اقدام میتواند به تقویت هویت ملی و تاریخی ما کمک شایانی انجام دهد.

وی افزود: اینکه ما آثار ارزشمند اردبیل را در یک جا گرد آوری کنیم کار ارزشمندی است تا ظرفیت این شهر را به نسل های آینده به خوبی تحویل دهیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص احداث مجموعه ورزشی توسط شهرداری اردبیل تصریح کرد: اقدامات شهرداری اردبیل در توسعه فضاهای ورزشی با رویکرد همگان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: بر این اعتقاد هستیم که توسعه ورزش همگانی میسر نمیشود مگر اینکه شهرداری ها در برنامه ریزی ، توسعه زیرساخت ها ،اقدامات و فعالیت ها مشارکت داشته باشند و خوشبختانه شهرداری اردبیل در این راستا پیشگام است.

احمدی گفت: احداث مجموعه ورزشی توسط شهرداری اردبیل اقدام و الگوی خوبی است تا سایر شهرداران در سراسر کشور بتوانند چنین سازه هایی را دذ هم نقاط کشور استفاده کنیم.

 

در زیر گوشه‌هایی از تصاویر  بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از عمارت شهرداری اردبیل  را مشاهده می‌کنید:

photo_2019-05-02_02-08-28

عمارت شهرداری اردبیل

عمارت شهرداری اردبیل یک

عمارت شهرداری اردبیل دو

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه