English

با حضور فرهاد قائمیان؛

مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی "غلامرضا تختی" در سینما انقلاب اردبیل برگزار شد

مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی غلامرضا تختی در سینما انقلاب اردبیل با حضورفرهاد قائمیان و محسن تختی بازیگر نقش جهان پهلوان تختی برگزارشد.

مراسم اکران عمومی  فیلم سینمایی "غلامرضا تختی" در سینما انقلاب اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی غلامرضا تختی با استقبال پرشور شهروندان اردبیلی در سینما اردبیل برگزارشد.

 در حاشیه این برنامه  از سوی  شهرداری اردبیل از بازیگر نقش جهان پهلوان  تختی محسن تختی  از کارکنان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با حضور هنرمند اردبیلی استاد فرهادقائمیان  تجلیل شد.

بعد از مدت‌ها و انتظار، بالاخره فیلم غلامرضا تختی اسطوره کُشتی دنیا ساخته شد. ورزشکاری که برای ایرانیان همیشه محبوب و قابل ستایش بوده است.

کارگردانان بسیاری بودند که تمایل به ساخت این اثر داشته‌اند که سرانجام بهرام توکلی موفق شد این فیلم سینمایی را از بیست و پنجم اسفندماهِ سال گذشته به پرده سینماها بیاورد. اثری که با اولین اکرانش در جشنواره سی و هفتم، با استقبال منتقدان روبه‌رو شد. اما با وجود اینکه این اثر سینمایی در بهترین زمان اکران سال، یعنی نوروز به پرده سینماها آمد. در چند روز ابتدایی جشنواره فجر ۹۷ در لیست برترین‌ فیلم های مردمی بود و از سوی خیلی از منتقدان حسابی تحویل گرفته شد، در اکران نوروز بر خلاف پیش بینی ها شکست‌ تجاری بزرگی خورد و حتی نتوانسته رقم فروشش را به میلیارد برساند.

در زیر گوشه‌هایی از تصاویر  مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی "غلامرضا تختی " در سینما انقلاب اردبیل را مشاهده می‌کنید:

سینا انقلاب اردبیل

استقبال مردم

تختی 5

تختی 3

تختی 3

تختی 2

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه