English

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

جشنواره های زمستان بیدار در اردبیل در حد مطلوب برگزار شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه های جشنواره های زمستان بیدار در استان اردبیل در حد مطلوب برگزار شد.

جشنواره های زمستان بیدار در اردبیل در حد مطلوب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی در افتتاحیه جشنواره زمستان بیدار شهرستان کوثر اظهار داشت: برنامه های جشنواره های زمستان بیدار در حد مطلوب برگزار شد که مورد تجلیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واقع شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری جشنواره زمستان بیدار به اهدافی که دنبال می‌ کردیم رسیدیم تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه های زمستان بیدار معرفی ظرفیت ها و قابلیت های زمستانی استان در کنار ایجاد زمینه افزایش نشاط و شادابی در فصول پاییز و زمستان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: مسیر گردشگری این استان از مسیر شرق به غرب سابق، به سمت جنوب به شمال تغیر جهت داده است و این می تواند توسعه گردشگری را در سطح استان متوازن کند.

فلاحی بیان کرد: برای توسعه طرح های گردشگری کشاورزی و عشایر در پارس آباد مغان، ایجاد طرح گردشگری سلامت در بیله سوار و طرح گردشگری 2 بهار در منطقه گرمی تلاش می شود.

وی تاکید کرد: طرح های گردشگری قابل توجهی توسط بخش خصوصی در این منطقه در حال اجرا است که با تکمیل و بهره برداری از آنها از جمله طرح بزرگ گردشگری آبگرم کوثر با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی این شهرستان بزودی مورد توجه خاص گردشگران قرار خواهد گرفت.

فلاحی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه خارجی توسعه صنعت گردشگری می تواند ضمن حل بخش مهمی از بیکاری منطقه موجب تولید ثروت پایدار در مناطق مختلف این استان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه