English

ماه‌/مریخ/مشتری: فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

همگی زخم‌های مشترکی داریم و به یک اندازه از آن‌ها درد می‌کشیم. ما هم مثل شما که با درآمد دلاری قصد تجربه‌ی مسیر تازه‌ای را دارید، قبل از شیرجه سؤال‌های زیادی از خودمان پرسیدیم.

ماه‌/مریخ/مشتری: فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

به گزارش خبرگزاری موج، همگی زخم‌های مشترکی داریم و به یک اندازه از آن‌ها درد می‌کشیم. ما هم مثل شما که با درآمد دلاری قصد تجربه‌ی مسیر تازه‌ای را دارید، قبل از شیرجه سؤال‌های زیادی از خودمان پرسیدیم. شبیه به تمام صاحبان کسب‌‎وکارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ و صادرکننده‌، فریلنسرها و افرادی که قصد اتصال به بازار بین‌المللی را دارند، از دردسرهای نقد کردن درآمد ارزی باخبریم. سد سخت و بزرگی به نام تحریم مقابل تمام این فعالیت‌ها قرار گرفته است. مثل همیشه، بعد از 15 سال تجربه‌ در پرداخت‌های ارزی و هزاران آزمون و خطای مختلف، به راه‌حل مطمئنی رسیده‌ایم که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

هیچ رازی وجود ندارد

این روزها ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین مهم‌ترین راه بقای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به حساب می‌آید. از سوی دیگر، برای گسترش بازار و به دست آوردن مشتری‌های بیشتر، بهترین مسیر همکاری با شرکت‌ها و افراد بین‌المللی در حوزه‌ی فعالیت‌تان است. قطعاً از این موضوع باخبرید ولی مانع بزرگی برای انجام آن سرراه‌تان قرار دارد، نه؟ لیمیت‌ شدن‌ حساب پی‌پال و متصل نبودن حساب‌های بانکی داخلی به سیستم انتقال بین‌المللی پول به دنبال تحریم‌های بانکی خودشان را نشان می‌دهند. معضلی که باعث شده کسب‌وکارهای مختلف عطای درآمد دلاری را به لقایش ببخشند. حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ درآمد کمتر، کوچک شدن کسب‌وکار و بدتر از همه روی لبه‌ی تیز ورشکستگی. هنوز وقت صحبت از ارائه‌ی راه‌حل نرسیده؟ همه از راه‌حل خبر داریم؛ هیچ رازی وجود ندارد. داشتن حساب پی‌پال. مهم‌تر از آن باید بدانیم چطور از بروز مشکلات و اختلالات احتمالی جلوگیری کنیم. کاری که بدون داشتن تجربه امکان‌پذیر نیست. با افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت، مشتریان امکانات ویژه‌ای در اختیار خواهند شد. آن‌ها بدون نگرانی از لیمیت شدن، امکان نقد کردن درآمد ارزی‌ و خرید از سایت‌های خارجی را به دست می‌آورند. ارسال پول به هرجای دنیا و داشتن درگاه اختصاصی امکانات دیگری است که تمام ابزارهای بین‌المللی شدن را در اختیارتان قرار می‌‌دهد.

فضانوردی1

 

افتتاح حساب پی‌پال رایگان؛ افسانه یا واقعیت؟

بدون هزینه صاحب حساب پی‌پال شوید اگر در ایران یا کشورهای تحریم‌شده توسط پی‌پال سکونت ندارید. در این صورت برای داشتن حساب پی‌پال مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ورود به سایت پی‌پال (PayPal.com)
  2. کلیک روی گزینه‌ی Sign Up for free یا Sign Up
  3. انتخاب حساب کاربری مدنظر (Personal یا Business)
  4. نوشتن نام، آدرس ایمیل و رمز عبور
  5. وارد کردن نام کشور محل سکونت، ملیت، آدرس، شماره تلفن و دیگر اطلاعات موردنیاز
  6. رفتن به لینک‌ فعال‌سازی ارسال‌شده به ایمیل‌

حالا اگر شرکت یا مشاوری با شما از رایگان بودن افتتاح حساب پی‌پال صحبت کرد، بدون معطلی آن محل را ترک کنید. اگر هم مکالمه‌ی تلفنی داشتید، هزینه‌ی قبض‌تان را بیشتر از این بالا نبرید. قطع کنید. البته قضیه آنقدرها هم پیچیده نیست. کاربران ایرانی برای داشتن اکانت پی‌پال امکان استفاده از راه‌حل‌های ساده‌ای را در اختیار دارند.

تمام و کمال؛ حساب وریفای‌شده پی‌پال

چه چیزی بیشتر از بالاترین سطح امنیت برای کسب‌وکاری با پرداخت‌های بین‌المللی اهمیت دارد؟ بهره‌مند شدن از این امکانات با حساب وریفای‌شده پی‌پال امکان‌پذیر است. سیستم ضدکلاه‌برداری پیشرفته‌ی پی‌پال دیوار محکمی است مقابل لو رفتن اطلاعات حساب و شخصی‌ شما. با این حساب تیر هر هکری به سنگ می‌خورد. حساب‌ وریفای‌شده با پشتیبانی از 26 ارز دست شما را برای تراکنش‌ با کرپیتو باز می‌گذارد. اگر هنوز دنبال مزایای دیگری هستید پس سرعت بالای تراکنش، تسهیل کار با اپلیکشین و ظاهر کارپسند را هم درنظر بگیرید تا بدون شک و شبهه روی بهترین نوع حساب پی‌پال، یعنی وریفای‌شده به توافق برسیم. اما چطور یک حساب پی پال وریفای شده داشته باشیم؟

 

 

با دنبال کردن مراحل زیر، سریع‌تر از تصورتان به آنچه دنبالش بودید می‌رسید:

  • ورود به حساب کاربری
  • رفتن به قسمت Summary.
  • تأیید کردن ایمیل و شماره‌ی موبایل.
  • وارد شدن به Link Your Bank
  • اتصال حساب پی‌پال به حساب بانکی با وارد کردن نام بانک و اطلاعات حساب شخصی.
  •  دریافت کد پیامکی از طرف بانک
  • تمام!

جای شما خالیه

بیشتر از 400 میلیون نفر در دنیا حساب پی‌پال دارند؛ بالاتر از هر سیستم پرداخت آنلاین دیگر در دنیا. اگر بخواهیم فقط یک دلیل برای اهمیت چنین آماری بیاوریم، آن امنیت بالای پی‌پال است. سؤال اینجاست چه افرادی به افتتاح حساب پی‌پال نیاز دارند و چرا باید امنیت برای‌شان مهم‌ترین ویژگی حساب ارزی‌‎ محسوب شود؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، به هیچ توضیح اضافه‌ای برای داشتن یک حساب امن‌تر پی‌پال نیاز ندارید.

  • صاحبان کسب‌و‌کارهای آنلاین
  • فریلنسرهایی با درآمد دلاری
  • خریداران محصول از سایت‌های خارجی
  • ارسال‌کنندگان پول به نقاط مختلف دنیا
  • کسب‌و‌کارهای آنلاین بین‌المللی نیازمند به درگاه اختصاصی حساب پی‌پال

اگر خودتان را در فهرست بالا می‌بینید و همچنان فعالیت‌های‌تان را بدون پی‌پال پیش می‌برید، یک صندلی برای شما از قبل رزرو شده است. با نیک پرداخت، امن و بی‌دردسر حساب پی‌پال را افتتاح و بدون چک و سفته درآمد ارزی را با قیمت بالاتر نقد کنید.

فضانوردی2

دست‌تان برای انتخاب باز است؛ شخصی یا بیزنسی؟

پیش از ساخت اکانت پی‌پال باید به این نتیجه رسیده باشید که به چه نوع حسابی نیاز دارید؟ هرکدام از این حساب‌ها کامزد و امکانات منحصربه‌فردی دارند. هرکس باتوجه به نیازش یکی از حساب‌های شخصی یا بیزنسی را انتخاب می‌کند. تفکیک هریک از این حساب‌ها ما را با کارکردشان بیشتر آشنا می‌کند.

حساب شخصی (Personal) پی‌پال

برای ارسال و دریافت آنلاین پول داشتن حساب شخصی پی‌پال بهترین گزینه‌ است. با داشتن این نوع حساب هیچ محدودیتی در انتقال پول به سراسر دنیا نخواهید داشت. همچنین خرید محصول و ایجاد حساب کاربری پرمیوم در سایت‌های مختلف با حساب Personal پی‌پال کارتان راه می‌افتد. از آنجایی که تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین دنیا از حساب پی‌پال پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید خرید بدون دردسری داشته باشید.

حساب بیزینسی (Business) پی‌پال

برای فریلنسرهای بین‌المللی و کسب‌وکارهایی که قصد دارند محصول‌شان را به کشورهای دیگر عرضه کنند، داشتن حساب بیزنسی پی‌پال یک نیاز اساسی است. چرا؟ چون با افتتاح حساب پی‌پال بیزنسی می‌توانید با همکاری شرکت‌ها و افراد کشورهای دیگر درآمد دلاری داشته باشید. این نوع از حساب پی‌پال با نام تجاری شرکت‌ شما ساخته می‌شود و با داشتن درگاهی اختصاصی امکان فروش آنلاین محصول برای شما فراهم می‌شود. 

کمربندهای‌تان را ببندید

بسته به نوع استفاده از حساب پی‌پال، می‌توانید یکی از بسته‌های ماه، مریخ یا مشتری نیک پرداخت را خریداری کنید. ما امنیت بالاتر را برای شما می‌خواهیم به‌ همین دلیل تمامی اکانت‌ها از نوع بیزینس و وریفای‌شده هستند. مشاوره رایگان، پشتیبانی دائمی و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته همراهی ویژه‌ی نیک پرداخت با مشتریان است. با افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت از این مزایا برخوردار می‌شوید:

  • اکانت‌هایی با بالاترین امنیت و وریفای‌شده
  • پایین بودن احتمال لیمیت‌شدن
  • نقد کردن درآمد ارزی بدون چک و سفته
  • تبدیل درآمد ارزی به ریال با بالاترین قیمت
  • درگاه پرداخت ارزی پی‌پال
  • VPS اختصاصی
  • پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی 24/7

حالا اگر آب دست‌تان است، روی میز بگذارید و با ورود به این لینک از قیمت و جزئیات بیشتر هرکدام از بسته‌ها باخبر شوید. نگران محدود شدن اکانت پی‌پال‌تان نباشید، تیم باتجربه‌ی کارشناسان نیک پرداخت همراهی‌تان می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه