English

جدیدترین مدل‌های پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن اداری انتخابی هوشمندانه است که دنیای پیشرفته معماری و دکوراسیون در اختیارمان قرار داده است. در این مقاله به معرفی ویژگی مدل‌ها وطراحی‌های جدید از پارتیشن‌های اداری، به منظور استفاده در محیط کاری، می‌پردازیم.

جدیدترین مدل‌های پارتیشن اداری

به گزارش خبرگزاری موج، استفاده از پارتیشن اداری انتخابی هوشمندانه است که دنیای پیشرفته معماری و دکوراسیون در اختیارمان قرار داده است. در این مقاله به معرفی ویژگی مدل‌ها وطراحی‌های جدید از پارتیشن‌های اداری، به منظور استفاده در محیط کاری، می‌پردازیم.

یکی از ویژگی‌هایی که مدل‌های جدید پارتیشن‌های اداری دارند طراحی انعطاف‌پذیر و زیبایی شناسی آن‌هاست.

این نوع مدل از پارتیشن‌های اداری، دارای صفحه نمایش آکوستیک با پانل‌های دیواری‌اند. اشکال در این مدل از پارتیشن‌ها منحصر به فرد و به هم پیوسته‌ موجودند. صفحه نمایش‌ها توسط یک پایه پشتیبانی می‌شوند تا امکان جابجایی پارتیشن اداری را در هر زمانی که نیاز باشد میسر سازند. این مدل پارتیشن اداری، در محیط‌های کاری که در آن رنگ‌ها و اشکال جذاب بصری مورد نیاز است، مناسب‌ترین انتخاب خواهند بود.

یکی دیگر از مدل‌های جدید پارتیشن اداری، پارتیشن‌های بادی هستند. این مدل از پارتیشن‌های اداری به صورت کشویی می‌باشند و یک صفحه نمایش مستقل در اختیارتان می‌گذارد که می‌تواند در صورت نیاز باد شود. طراحی کشویی این پارتیشن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که پارتیشن اداری را در اطراف دفترتان حرکت دهید و در عین حال ظاهر جالبی به فضا اضافه کنید.

پارتیشن‌ سازگار با محیط زیست هم از انواع جدید و خلاقانه پارتیشن اداری است که طراحی سازگار آن با محیط زیست، یک فضای انحصاری برای قرار دادن گیاهان فراهم می‌کند و می‌تواند به عنوان پارتیشن بین فضاهای اداری نیز عمل کند. هدف از این ایده ایجاد یک محیط طبیعی دلپذیر، مثبت و چند منظوره است تا به کارکنان فرصتی برای ارتباط با طبیعت در حین انجام وظایف خود ارائه دهد. همانطور که نیاز به ایده‌های نوآورانه و خلاقانه در معماری داخلی و دکوراسیون افزایش می‌یابد، محیط اداری باید به مکانی تبدیل شود که سیر این پیشرفت را پشتیبانی کند.مدل بعدی که به معرفی آن می‌پردازیم، پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون قاب خواهد بود. یک پارتیشن شیشه ای بدون قاب تمام طول، فضایی مناسب را در  محیط کاری ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد حداکثر نور در سراسر پارتیشن جریان پیدا کند. طراحی‌های پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس شیک و جذابند و ظاهر زیبایی را به محیط کار شما می‌بخشند. می‌توان از فریم‌های تک جداره یا دو جداره نیز در این نوع از پارتیشن‌ها استفاده کرد. استفاده از فریم‌های منفرد در محیط‌هایی پیشنهاد می‌شود که به خطوط شفاف و تمیز نیاز است. در این نوع طراحی پارتیشن‌بندی، به حداقل استفاده از چارچوب نیاز خواهید داشت. اتصالات وصله و پایه‌های کف نیز روی درهای شیشه‌ای نصب می‌شوند تا یک محیط اداری باز را فراهم کنند. می‌توان از طرح‌های سفارشی و لوگوهای مخصوص هر شرکت به منظور برجسته کردن پانل‌ها استفاده کرد و این روش خود به بستری برای برندسازی تبدیل می‌شود.

دفاتری که بودجه زیادی ندارند یا نمی‌خواهند برای مدل‌های خاص پارتیشن‌بندی هزینه کنند، می‌توانند از نرم افزار طراحی مبلمان برای تقسیم بخش‌های فضای کاری خود بهره ببرند. این نوع پارتیشن همچنین به بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا کمک می‌کند. امکان دیگری که مدل‌های جدید پارتیشن‌های اداری در اختیارتان قرار می‌دهد، امکان حذف سر و صدای اضافی‌ست.پنل‌های صوتی برای کاهش نویز عالی هستند. این پارتیشن‌ها به کارمندان شما اجازه می‌دهند در فضای بسیار ساکت‌تری کار کنند. همچنین پارتیشن‌های اداری خلاقانه زیادی باامکانات کاهش دهنده صدا برای استفاده وجود دارد.برای مثال شما می‌توانید از  versipanel که یک پنل مدرن با قابلیت‌های برتر میرایی صدا است، استفاده کنید. این پنل‌ها در چندین رنگ جذاب موجودند و می‌توان آن‌ها را به شکل S یا L نصب کرد و به محیط کاری ظاهری زنده بخشید. در عین حال با استفاده از این پنل به عنوان پارتیشن، خواهید توانست که سر و صدا را به حداقل برسانید. پانل‌های آکوستیک مدرن با دادن فضای خصوصی و ساکت به کارمندان برای تمرکز بر وظایف خود کمک می‌کنند و عملکرد کاری شما را بهبود می‌بخشند و همچنین محیط کاری بهتری را برای همه فراهم شما و مشتریانتان فراهم می‌کنند. اگر محیط‌ کاری کوچکی دارید و باز هم می‌خواهید از پارتیشن اداری به منظور جداسازی فضا و کاهش سر و صدا استفاده کنید، می‌توانید از پنل‌های رومیزی به عنوان پارتیشن بهره ببرید. این پارتیشن‌ها یک راه سریع و آسان برای کاهش صدای اضافی بدون اشغال فضای زیادی از دفتر شما خواهند بود. پنل رومیزی Tri-Fold OurSoundSorb یک مدل جدید و یک قطعه چشمگیر با چگالی بالا از پلی استر آکوستیک است که نویز را در هر دفتری، مهم نیست که چقدر کوچک باشد، کاهش می‌دهد. تا شدن آن بسیار آسان است و به فضای زیادی برای نگهداری نیاز ندارد. به لطف ساختار صوتی ممتاز خود، باعث عایق‌سازی صدا برای ایستگاه‌های کاری می‌شود و محیط کاری دلپذیر و خصوصی را برای کارکنان فراهم می‌کند.

ممکن است که به دنبال ایده‌های منحصر به فرد برای پارتیشن اتاق‌های اداری هستید تا به شما امکان آن را داشته باشید که فضای کاری خود را کارآمدتر و همچنین چشم نوازتر کنید. اگر این چنین است، Cubicles DIY Pane Hushh  را در نظر بگیرید. این نوع پارتیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به سرعت ایستگاه‌ها و فضاهای کاری جدید در دفترتان بوجود آورید. به سادگی با لغزاندن پانل‌ها و پست‌ها روی هم، یک آرایش منحصر به فرد خواهید داشت. می‌توانید تا هر چقدر که بخواهید پانل‌ اضافه کنید و متناسب با محیط کاریتان آن‌ها را سازماندهی کنید.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه