English

انواع لمینت دندان با قیمت مناسب

بکارگیری لمینت دندان برای فراهم کردن لبخندی زیبا و دلنشین بسیار پر مخاطب شده و علاقه مندان بسیاری دارد.

انواع لمینت دندان با قیمت مناسب

به گزارش خبرگزاری موج، بکارگیری لمینت دندان برای فراهم کردن لبخندی زیبا و دلنشین بسیار پر مخاطب شده و علاقه مندان بسیاری دارد. لمینت های دندانی برای اصلاح طرح لبخند بهترین گزینه به حساب آمده و درمانی مناسب و سریع برای افراد است. برای اطلاع از انواع لمینت دندان و روش بکارگیری و هزینه های آن ها ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

درمان لمینت دندان برای یکدست کردن دندان ها، اصلاح ارتفاع تاج دندان، سفیدی و درخشندگی ها و ... بکار می رود. این درمان علاوه که کاربرد زیبایی دارد، در برخی از موارد کاربرد درمانی برای رفع نقوص دندان نیز دارد.

به نقل از وب سایت دندانپزشکی زیبایی دکتر سعید کریمی ، لمینت دندان از بهترین روش ها برای فراهم کردن لبخند زیبا محسوب می گردد، لمینت ها به صورت یک لایه نازک از جنس مناسب بوده که بر روی دندان ها چسبانده و نصب می گردند. لمینت های دندانی در دو نوع پر کاربرد کامپوزیتی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو نوع لمینت ها برای زیبا ساختن دندان ها مناسب هستند، با این وجود تفاوت هایی در جنس، نحوه ساخت، کیفیت و قیمت دارند که در ادامه مطلب بیان می کنیم.

انواع لمینت دندان سرامیکی و کامپوزیتی

تفاوت بارز در بین دو نوع لمینت کامپوزیتی و سرامیکی در جنس لمینت ها است، این تفاوت جنس باعث ایجاد استحکام، زیبایی و قیمت متفاوت شده است. بطوریکه لمینت سرامیکی از استحکام بالاتری نسبت به نوع کامپوزیتی برخوردار است، این در حالی است که هزینه لمینت های سرامیکی بالاتر است. البته از نظر زیبایی و درخشندگی لمینت، نوع سرامیکی دارای اولویت است. لمینت های سرامیکی به صورت نازک بر روی تاج دندان قرار گرفته و دارای عمر و ماندگاری بالاتری هستند.

یکی از تفاوت های بین لمینت دندان کامپوزیتی و سرامیکی در هنگام نصب است، نوع کامپوزیتی نیاز به تراش کمتر دندان برای نصب دارد. اگر قصد لمینت کردن دندان های خود را دارید، ابتدا بهتر است با دندانپزشک خود مشورت کنید، بدست آوردن اطلاعاتی نظیر تعداد واحد لمینت مورد نیاز برای شما و هزینه های لازم برای لمینت کردن دندان ها با مشورت و کسب اطلاع از واحد دندانپزشکی بدست می آید.

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی، انواع لمینت دندان با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما تهیه می گردد.

درمان لمینت دندان چگونه است؟

برای لمینت کردن دندان ها، ابتدا قالبگیری از آن ها صورت می گیرد، قالب ها به لابراتور برای ساخت لمینت منتقل می گردد و با دقت بالا لمینت درخواستی برای افراد تهیه می گردد، پس از تهیه لمینت، عملیات نصب آن روی دندان ها صورت می گیرد. برای چسباندن لمینت روی دندان از چسب مخصوص استفاده می گردد. نحوه ساخت لمینت می تواند بر زیبایی نهایی آن تاثیر فراوانی داشته باشد. به عنوان مثال ساخت لمینت به صورت سه بعدی با فناوری های نوینی نظیر کد کم CAD/CAM می تواند لمینتی زیبا و مناسب را برای دندان های فرد فراهم نماید.

لمینت کردن دندان ها برای رفع نقوص دندانی بسیار مناسب است، فراهم نمودن سفیدی و درخشندگی برای دندان ها یکی از موارد پر کاربرد برای بکارگیری لمینت است. با این وجود سوالی که مطرح است، این بوده که آیا با روش هایی نظیر سفید کردن و بلیچینگ این امر فراهم نمی گردد؟ در پاسخ باید گفت که بلیچینگ در مورد دندان هایی که تیرگی و بدرنگی فراوان دارد، جواب نمی دهد و بایستی به سراغ روشی نظیر لمینت دندان رفت.

رفع شکستگی های دندانی، اصلاح طول تاج دندان ها، فراهم کردن دندان های ردیف و یکدست از دیگر موارد کاربردی برای استفاده از لمینت های دندانی است. نوع استفاده و مناسب بودن لمینت برای افراد بسته به نظر دندانپزشک دارد.

 

مراقبت های لازم از لمینت دندان

افراد با لمینت کردن دندان ها، نیاز به مراقبت و نگهداری از آن ها، همانند دندان طبیعی را دارند. عمر بالاتر برای استفاده از واحدهای لمینت بکار رفته بسته به مراقبت های انجام گرفته توسط فرد دارد. مسواک زدن و استفاده از دهانشویه ها برای این دسته از افراد لازم است. تا حد امکان باید افراد از مصرف مواد غذایی که باعث تغییر رنگ در لمینت ها می گردند، اجتناب نمایند. همچنین فشار بالایی در هنگام استفاده از دندان ها به لمینت وارد نگردد. افرادی که دچار اختلالاتی نظیر دندان قروچه هستند، کاندید مناسبی برای لمینت کردن دندان ها نمی باشند.

قیمت لمینت دندان

در تعیین قیمت لمینت های دندانی فاکتورهای مختلفی دخیلی هستند، یکی از مهم ترین این فاکتورها، جنس لمینت است. کامپوزیتی بودن یا سرامیکی بودن لمینت نقش بسزایی در هزینه آن دارد، هزینه لمینت های سرامیکی بیشتر است. از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت نهایی لمینت، تعداد واحد لمینت مورد نیاز برای دندان های فرد است، تعداد بیشتر لمینت های مورد نیاز هزینه بالاتری را می خواهد. هزینه های مربوط به خدمات دندانپزشک و تعرفه درخواستی او از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت نهایی است. سعی نمایید واحد دندانپزشکی را برای درمان لمینت انتخاب نمایید که بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب برای شما فراهم آورد.

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی بالاترین کیفیت درمانی برای لمینت دندان ارائه می گردد، در این مرکز دندانپزشکی از فناوری نوین کد کم برای ساخت لمینت های دندانی استفاده می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش درمانی و هزینه ها و نوبت گیری می توانید به وب سایت دکتر سعید کریمی به نشانی www.drskarimi.com مراجعه نمایید یا با شماره تماس 88888590-021 تماس بگیرید.

با لمینت دندان، دندان هایی درخشان و سفید برای خود فراهم نموده و با اعتماد به نفس لبخند بزنید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه