English

اخذ استاندارد ISO توسط بزرگترین مرکز پاسخگویی امدادخودرویی کشور

مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به عنوان برجسته‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز موجود در کشور با پیاده‌سازی الزامات استاندارد بین‌المللی مرکزتماس با مشتری، موفق به اخذ گواهینامه ISO18295شد.

اخذ استاندارد ISO توسط بزرگترین مرکز پاسخگویی امدادخودرویی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ارتباطات امدادخودروایران، فاطمه افشار مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات استراتژیک این شرکت ضمن اعلام خبر افزود: امدادخودروایران با هدف ارتقاء کیفیت سیستم مدیریت خدمات ارتباطی، در نیمه دوم سال 1400، استاندارد بین المللی مرکزتماس با مشتری را پیاده‌سازی کرد.

افشار در ادامه افزود: استاندارد ISO 185295 یکی از مهم‌ترین استانداردهای جهانی است که به‌طور مشخص به موضوع مدیریت مرکز تماس با مشتری پرداخته و دریافت این استاندارد برای شرکت خدمت‌رسان امدادخودرو ایران بسیار حائز اهمیت است.

مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات استراتژیک امدادخودروایران گفت: این شرکت در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات خود، مجموعه‌ای از فرایندهای مدیریتی یکپارچه را برای ارائه خدمات موثر به مشتریان و کسب ‌وکارهای مختلف به کار گرفت و با بهره‌گیری بهینه از تجارب و دانش کارکنان خود، راه را برای دستیابی به استاندارد ISO 18295 فراهم کرد.

وی ادامه داد: این استاندارد، الزامات رسمی مورد نیاز برای ارائه خدمات ارتباطی مدیریت شده در سطح کیفی مناسب به مشتریان سازمان را تعریف کرده و فرآیندهای مدیریت مرکز تماس با مشتری را مورد ممیزی قرار می‌دهد؛ در واقع این استاندارد شامل 9 الزام اصلی است که بر مبنای نیاز استراتژیک شرکت استقرار پیدا کرده است.

ایشان در خصوص نحوه پیاده‌سازی و دستیابی به استاندارد ISO 18295 گفت: این پروژه داری ابعاد گسترده‌ای بود که اصلاحات ساختاری، فرایندی، فرهنگی و ابزاری را در بر می‌گرفت و می‌توان آن را یک تحول گسترده در تفکر کیفی سازمان دانست، البته پیاده‌سازی این استاندارد بر پایه تلاش و دانش و زیرساخت‌های موجود سازمان و با تلاش همه جانبه، درک و تعهد مدیریت ارشد شرکت به توسعه و بهبود عملکرد صورت پذیرفت.

برای اخذ گواهینامه این استاندارد ارزشمند، سیستم مدیریت مرکز تماس با مشتری پس از استقرار، مورد ممیزی داخلی قرار گرفته و موارد انطباق آن مورد بررسی قرار گرفت. خوشبختانه در ابتدای بهمن‌ماه 1400  با ممیزی نهایی از سوی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA ) انجام پذیرفت و شرکت امداد خودرو ایران برای نخستین بار در کشور، مفتخر به دریافت گواهینامه مدیریت مرکز تماس با مشتری ( ISO 18295 ) شد.

فاطمه افشار در پایان ضمن اعلام این مطلب که حوزه مدیریت کیفیت، راهی بی‌پایان است و هرچه تنوع و بلوغ خدمات ارتباطی افزوده شود، اهمیت این حوزه نیز در کسب وکار این شرکت‌ها پررنگ‌تر خواهد بود تصریح کرد: ارتقاء کیفی خدمات باعث ایجاد مزیت رقابتی در توسعه فعالیت شرکت‌ها، مدیریت منابع در جهت اهداف کلان و یک بازی برد-برد برای ارائه‌دهندگان خدمات و مشتریان خواهد بود که همواره در صدر اهداف شرکت امداد خودرو ایران قراردارد.

امدادخودروایران با معرفی راه‌های ارتباطی خود، مسیر دریافت خدمات خودرویی امن و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است.

شماره سراسری 096440، وب سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌های تلفن همراه « ایساکو» و «بسپر» در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی