English

دانلود سریال های تاریخی اکشن؛ آخرین پادشاهی، وایکینگ ها و بازی تاج و تخت

سریال های خارجی تاریخی به دلیل خط داستانی خوب، جلوه های ویژه، نقش آفرینی خوب بازیگران همیشه مورد توجه علاقمندان به سریال هستند، خصوصاً سریال هایی که در آنها ژانر جنگی نیز تلفیق شده است.

دانلود سریال های تاریخی اکشن؛ آخرین پادشاهی، وایکینگ ها و بازی تاج و تخت

به گزارش خبرگزاری موج، سریال های خارجی تاریخی به دلیل خط داستانی خوب، جلوه های ویژه، نقش آفرینی خوب بازیگران همیشه مورد توجه علاقمندان به سریال هستند، خصوصاً سریال هایی که در آنها ژانر جنگی نیز تلفیق شده است.

در قرن های قبل بیشتر موضوعات تاریخی به جنگ ختم می شد، کشورگشایی، قدرت طلبی و هزاران دلیل دیگر که باعث جنگ بین ارتش ها می شد، اکثر این داستان های بر پایه ی حقیقتی تاریخی نهادینه شده اند. چالش برانگیز بودن این دست فیلم و سریال ها باعث جذب مخاطب بیشتری می شود. نگاهی گذرا به آثاری همچون؛ بازی تاج و تخت، پیکی بلایندرز، آخرین پادشاهی، وایکینگ ها، ویچر و میزان بینندگان آنها در سراسر جهان بر مهم بودن سریال های تاریخی تخیلی که در آنها جنگ، جادو، اژدها سوارها باب بوده اند نشان از محبوبیت آنها دارد.

معرفی 3 سریال پیشنهادی + دانلود با زبان اصلی و دوبله

1- آخرین پادشاهی

بازی تاج و تخت1

سریال آخرین پادشاهی یا آخرین امپراطوری The last kingdom یک مجموعه تلویزیونی انگلیسی، اقتباس هشت بخشی از سری رمان‌ های تاریخی برنارد کورن ول به نام داستان‌های ساکسون است. سریال در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۵ از شبکه بی‌ بی‌ سی آمریکایی و در ۲۲ اکتبر از شبکه بی‌ ب ی‌سی دو انگلیس پخش شد.سه فصل از این مجموعه از دوازدهم تیر ماه ۱۴۰۰ از شبکه چهار صدا و سیما پخش شده است. بازیگرانی همچون؛ الکساندر دریمون، دیوید داوسون، توبیاس زانتلمان، امیلی کوکس، آدرین باور، توماس گابریلسون، ژوزسف میلسون، سایمون کونز، هری مک انتایر، چارلی مورفی، ران تمته، برایان ورنر، امی ورن، متیو مک‌فادین، یان هارت، توره لینهارت در این سریال حضور دارند.

در سال ۸۷۲ میلادی قبایل بیگانه مهاجم وایکینگ با حمله گسترده به بریتانیا موفق به تصرف این سرزمین می گردندو تنها یکی از حاکمان آن دوران بریتانیا موفق به محافظت از قلمرو سرزمین خود دربرابر وایکینگ‌ها می‌گردد و او کسی نیست جز آلفرد کبیر پادشاه سرزمینی در جنوب غربی بریتانیا که مقاومت او و تلاشش برای شکست اقوام مهاجم سرآغاز تشکیل انگلستان به عنوان یک کشور در درون جزیره بریتانیا می‌گردد. اما شخصیت اصلی داستان Bernard Cornwell فردی به نام Uhtred of Bebbanburg می‌ باشد که درطول حمله وایکینگ‌ ها به بریتانیا در کودکی پدرش کشته و خود به اسارت گرفته می‌شود. اما پس از مدتی توسط یکی از فرماندهان وایکینگ ملقب به Ragnar the Fearless آزاد گشته و به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود رفتار مناسب اعضای این خانواده با او و نحوه زندگی آزادانه آنها او را به این خانواده نزدیک و تبدیل به یکی از آنها می‌کند. اما بروز حادثه ای تلخ و دردناک همه چیز را تغییر می‌ دهد…

فصل 1 تا 4 : دانلود سریال آخرین پادشاهی

2- وایکینگ ها

سریال خارجی vikings یک مجموعه تلویزیونی کانادایی-ایرلندی به سبک درام تاریخی و اکشن است که توسط مایکل هرست نوشته شده، و از شبکه هیستوری پخش می‌شود. تراویس فیمل، کلایو استندن، کاترین وینیک، گابریل بیرن، جرج بلگدن، گوستاو اسکاشگورد، دانل لوگ، الکساندر لودویگ، آلیسا سادرلند، لاینس روچ، کوین دورند، یاشپر پاکونن، جان کونا، جسلین گیلسیگ، بن رابسن، لوتر بلوتو، پتر فرانتسن، آلکس هو آندرسن، مارکو ایلسه، دیوید لیندستروم، جردن اسمیت در این سریال بازی می کنند.

پخش فصل نخست مجموعه، شامل ۹ قسمت، از ۳ مارس ۲۰۱۳ در آمریکا و کانادا آغاز شد، و فصل دوم آن از ۲۷ فوریهٔ ۲۰۱۴ در ده قسمت شروع، و تا ۱ می ۲۰۱۴ ادامه داشت.فصل سوم مجموعه به تعداد ۱۰ قسمت در سال ۲۰۱۵ پخش گردید، و فصل چهارم به تعداد ۲۰ قسمت از ۱۸ فوریه ۲۰۱۶ پخش گردید. فصل پنجم مجموعه نیز به تعداد ۲۰ قسمت از نوامبر ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۹ پخش شد. همچنین مجموعه برای فصل ششم به تعداد ۲۰ قسمت تمدید شد، که فصل نهایی این سری نیز خواهد بود. نیم فصل دوم از فصل ششم (۱۰قسمت پایانی) در ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ از شبکه Amazon پخش شد. گفتنی است که شبکه Amazon امتیاز پخش این سریال را از شبکه history خریده است. داستان مجموعه دربارهٔ راگنار لاثبروک (با بازی تراویس فیمل)، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ‌ها است. راگنار، که یک وایکینگ کشاورز است، برای اولین بار پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را مطرح می‌کند، و همراه برادر جنگجوی خود، رولو (کلایو استندن)، و همسرش لاگرتا (کاترین وینیک)، که یک سپربانو است، به آنجا سفر می‌کنند.

فصل 1 تا 6 : دانلود سریال وایکینگ ها

3- بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت2

گیم اف ترونز یا بازی تاج و تخت Game of Thrones سریال تاریخی، اکشن و فانتزی آمریکایی محصول 2011 تا 2019 که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌ است. پیتر دینکلیج، لینا هیدی، امیلیا کلارک، کیت هرینگتون، سوفی ترنر از بازیگران سرشناس این فیلم هستند.

بازی تاج‌ و تخت اقتباسی از مجموعه ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین است که نخستین رمان آن بازی تاج‌ و تخت است. این نمایش در پادشاهی متحده، کانادا، کرواسی، ایسلند، مالت، مراکش و اسپانیا فیلم‌برداری شد. بازی تاج‌وتخت در ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ برای نخستین‌بار در ایالات متحده از طریق اچ‌بی‌او به نمایش درآمد و در ۱۹ مهٔ ۲۰۱۹ متشکل از ۷۳ قسمت در هشت فصل به پایان رسید. داستان سریال در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان ۱۰ ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند. اولین داستان به جنگ بین خانواده‌های اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنین[و ۱] پادشاهی هفت اقلیم[و ۲] مربوط می‌شود. دومین خط داستانی، نزدیک بودن زمستانی طولانی و یورش موجوداتی افسانه‌ای از شمال را شرح می‌دهد و سومین خط داستانی مجموعه، تلاش فرزندان شاه مخلوع، برای بازپس‌گیری تاج‌وتخت است. این مجموعه از طریق شخصیت‌هایی که اخلاقیات مبهمی دارند، حول مسائلی چون طبقات اجتماعی، مذهب، وفاداری، فساد، جنگ داخلی و مجازات می‌ گردد.

فصل 1 تا 7: دانلود سریال بازی تاج و تخت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه