English

بهترین روش سرمایه گذاری در استرالیا کدام است؟

یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان استرالیا است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این کشور توسعه‌یافته و چندفرهنگی رتبه بسیار بالایی در شاخص توسعه انسانی دارد.

بهترین روش سرمایه گذاری در استرالیا کدام است؟

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان استرالیا است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این کشور توسعه‌یافته و چندفرهنگی رتبه بسیار بالایی در شاخص توسعه انسانی دارد. مردم این کشور از کیفیت عالی زندگی، آزادی اقتصادی، آزادی‌های مدنی و حقوق سیاسی مطلوبی برخوردار هستند. به همین خاطر در این مطلب در مورد ویزای 188 استرالیا و سرمایه‌گذاری در استرالیا نکات مهمی بیان می‌کنیم.

اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا

اخذ ویزا برای استرالیا بسیار ساختارمند و مبتنی بر قوانین، مقررات، سیاست‌ها و ابزارهای قانونی است. مدت زمانی که برای اخذ ویزا لازم است بر اساس نوع ویزای درخواستی شما کاملا متفاوت خواهد بود اما معمولا 12 ماه است. وزارت مهاجرت استرالیا دارای یک سری اولویت‌بندی‌ها است که بر اساس آن به درخواست‌های ویزا که بیشترین سود را برای کشور دارند، سریع‌تر رسیدگی می‌کند.

این نوع ویزا به شما این امکان را می‌دهد که صاحب یک سرمایه‌گذاری در استرالیا شوید.

مزایای اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا

  • استاندارد بالای زندگی
  • چند فرهنگی
  • ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی
  • امکان مهاجرت اعضای خانواده
  • امکان درخواست شهروندی استرالیا
  • فرصت درخواست اقامت دائم از طریق ویزای 188 استرالیا

نحوه اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا

مرحله 1: بررسی تمام شرایط ویزا

در درجه اول شما باید بررسی کنید که آیا شرایط عمومی ویزای 188 استرالیا را دارید یا خیر.

 ویزای 188 استرالیا در یکی از چهار شرایط زیر به شما امکان می‌دهد که ویزا بگیرید:

  • افرادی که مایل به ایجاد، توسعه و مدیریت یک کسب‌وکار جدید یا موجود در استرالیا هستند. این مورد نیاز به نامزدی توسط دولت ایالتی دارد.
  • افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری حداقل 1.5 میلیون دلار در یک ایالت یا قلمرو استرالیا هستند و می‌خواهند به ادامه فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در استرالیا بپردازند. این مورد نیاز به نامزدی توسط دولت ایالتی یا قلمرو دارد.
  • افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری حداقل 5 میلیون دلار برای انجام سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در استرالیا هستند و می‌خواهند فعالیت تجاری و سرمایه‌گذاری در استرالیا را حفظ کنند. این مورد نیاز به نامزدی توسط دولت ایالتی یا قلمرو دارد.
  • افرادی که می‌خواهند حداقل 15 میلیون دلار برای انجام سرمایه‌گذاری‌های ممتاز در استرالیا سرمایه‌گذاری کنند و می‌خواهند فعالیت تجاری و سرمایه‌گذاری در استرالیا را حفظ کنند. این مورد نیاز به نامزدی توسط دولت ایالتی یا قلمرو دارد.

استرالیا1

مرحله 2: ارسال EOI

قبل از اینکه برای ویزای 188 استرالیا اقدام کنید باید یک EOI ارسال کنید و سپس از طریق SkillSelect برای درخواست دعوت شوید. ارائه EOI به ایالات این کشور اجازه می‌دهد تا مدارک شما را بررسی کنند و درباره ارائه ویزا به شما تصمیم بگیرند.

پس از دریافت دعوتنامه، 60 روز فرصت دارید تا به صورت آنلاین برای ویزا اقدام کنید.

مرحله 3: اسناد خود را آماده کنید.

برای اینکه بتوانید ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا را بگیرید مستلزم ارائه چندین مدرک همراه درخواست خود هستید.

مرحله 4: درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید.

هنگام درخواست، باید تمام مدارک و همچنین هزینه درخواست ویزا را آماده داشته باشید که می‌توان آن را با کارت اعتباری پرداخت کرد. باید توجه داشته باشید که تمامی این مراحل به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

انواع سرمایه‌گذاری در استرالیا

سرمایه‌گذاری‌های نقدی

اگر قصد سرمایه‌گذاری در دارایی‌های نقدی را دارید باید این نکته را بدانید که در مقایسه با سایر حوزه‌های سرمایه‌گذاری این مورد کمتر خواهد بود. با این وجود سرمایه‌گذاری‌های نقدی معمولا درآمد پایدار و کم ‌ریسکی دارند. بنابراین اگر به دنبال یک سود مطمئن در یک بازه زمانی کوتاه هستید، این گزینه را انتخاب کنید.

سرمایه‌گذاری با بهره ثابت

این نوع سرمایه‌گذاری معمولا دارای یک دوره سرمایه گذاری مشخص و درآمد قابل پیش‌بینی است. اگر فرد ریسک‌گریزی هستید باید بگوییم که این گزینه برای شما مناسب است چرا که نسبت به سایر سرمایه‌گذاری‌ها ریسک کمتری دارد. اوراق قرضه دولتی نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری با بهره ثابت است.

خرید سهام

هنگامی که شما بخشی از سهام یک شرکت استرالیایی یا بین‌المللی را خریداری می‌کنید اساسا مالک بخشی از آن شرکت شده‌اید. اگر ارزش سهام افزایش یابد سرمایه‌گذاری شما نیز سود کرده است. هنگامی که خودتان مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرید باید بدانید که چه زمانی سهام بخرید و چه زمانی آن‌ها را بفروشید.

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)

ETF ها معمولا به عنوان سرمایه‌گذاری "منفعل" شناخته می‌شوند. زیرا اکثر این موارد سرمایه‌گذاری با هدف ردیابی یک شاخص هستند و معمولا سعی در بهبود عملکرد آن ندارند. خرید و فروش ETFها اصلا کار دشواری نیست و کارمزد کمتری نسبت به سایر انواع روش‌های سرمایه‌گذاری دارد.

خرید طلا

خرید طلا به عنوان یک فلز گرانبها می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد و آن را به عنوان یک سرمایه می‌توان در بازار خرید و فروش کرد. اگر شما علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استرالیا هستید باید بدانید طلا راهی برای محافظت سرمایه در برابر تورم است.

سرمایه‌گذاری اوراق قرضه

در این سرمایه‌گذاری پول شما به طور کلی با پول سایر سرمایه‌گذاران ادغام می‌شود. این روش یک رویکرد غیر مستقیم برای سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود. اگر فرصت کافی برای بررسی سرمایه‌گذاری‌های خود را ندارید یا ترجیح می‌دهید یک فرد متخصص مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد، این گزینه یک روش مطمئن و عالی برای شما خواهد بود.

قبل از اینکه بخواهید از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا اقامت بگیرید، باید مطمئن شوید که سطح ریسک، بازه زمانی سرمایه‌گذاری به چه نحو است، تا بتوانید هر گونه هزینه احتمالی را بررسی و شناسایی کنید.

مشورت با کارشناسان موسسه مهاجرتی صباپلن برای سرمایه‌گذاری در استرالیا

قبل از انجام هر گونه اقدام تحقیقات کاملی انجام دهید. اینکه چقدر می‌توانید سرمایه گذاری کنید، چه گزینه‌هایی را پیش رو دارید و از چه نوع روش‌های سرمایه‌گذاری می‌توانید برای کمک به رسیدن به اهداف خود استفاده کنید را دقیق مشخص کنید.

میزان ریسکی که مایل به انجام آن هستید و انواع روش‌های سرمایه‌گذاری که در این بازه قرار می‌گیرند را بررسی کنید. هر کدام از روش‌های سرمایه‌گذاری سطوح مختلفی از ریسک را به دنبال دارند، بنابراین بررسی ریسک موجود در هر روش یا استراتژی سرمایه‌گذاری که در نظر گرفته‌اید، بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از یک مشاور مالی متخصص استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی صباپلن (موسسه مهاجرتی) مشورت کنید و نظرات آن‌ها را با توجه به شرایط خود در مورد نحوه سرمایه‌گذاری جویا شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه