English

اجاره ویلا اطراف تهران برای دورهمی و تولد

هومسا یک سایت اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه آنلاین است که در سرتاسر ایران بیش از 6000 اقامتگاه فعال دارد و با یک پشتیبانی 24 ساعته، خیال شما را از بابت سفر و اقامت‌تان راحت می‌کند. در سایت هومسا به انواع ویلاها با امکانات و ویژگی‌های مختلف دسترسی دارید و می‌توانید ویلاهایی را در آن رزرو کنید که امکان برگزاری جشن و تولد را به شما می‌دهد.

اجاره ویلا اطراف تهران برای دورهمی و تولد

به گزارش خبرگزاری موج، حتما خیلی این موقعیت برای‌تان پیش آمده است که خواستید یک مهمانی یا جشن تولد را همراه با دوستان و عزیزان‌تان در خانه جشن بگیرید و از بودن در کنار هم لذت ببرید اما به خاطر کمبود جا و مزاحمتی که برگزاری جشن برای همسایه‌ها دارد، مجبور شده‌اید به یک دورهمی ساده و ساکت رضایت بدهید.

حالا فکر کنید که دوستان خود را برای مهمانی یا تولد دعوت کرده‌اید، یک ویلای بزرگ چند اتاقه با تمام امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار دارید و می‌توانید به راحتی از بودن در کنار دوستان و عزیزان‌تان بدون ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها لذت ببرید.

دوست دارید بدانید چطوری می‌توانید به این تصویر جذاب برسید؟ سایت هومسا این کار را برای‎تان انجام می‌دهد. هومسا یک سایت اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه آنلاین است که در سرتاسر ایران بیش از 6000 اقامتگاه فعال دارد و با یک پشتیبانی 24 ساعته، خیال شما را از بابت سفر و اقامت‌تان راحت می‌کند. در سایت هومسا به انواع ویلاها با امکانات و ویژگی‌های مختلف دسترسی دارید و می‌توانید ویلاهایی را در آن رزرو کنید که امکان برگزاری جشن و تولد را به شما می‌دهد.

در ادامه با تعدادی از این ویلاها که امکان برگزاری دورهمی و تولد دارند و اطراف تهران هستند آشنا می‌شویم و سعی می‌کنیم پیشنهادهایی به شما بدهیم که برای برگزاری یک جشن حسابی مناسب باشد. همراه‌مان باشید.

ویلا استخردار کوهسار یک پیشنهاد عالی برای دورهمی‌های دوستانه

این ویلای استخردار در کردان در یک حیاط بزرگ و شیک 1000 متری قرار دارد و یک اقامت راحت و دلنشین برای شما فراهم می‌کند. این ویلا 250 متر سالن دارد و به یک استخر روباز مجهز است. این ویلا 5 اتاق خواب دارد که 3 تا از اتاق خواب‌های آن مستر است و امکانات مختلف آن مانند جکوزی، آلاچیق و باربکیو به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید یک مهمانی دوستانه و گرم برگزار کنید. در حدود 25 نفر می‌توانند در این ویلا جشن بگیرند و از امکانات و فضای آن استفاده کنند. این ویلا با کد 28494 در سایت هومسا آماده رزرو شماست.

اجاره روزانه ویلا

اگر دوست دارید پیشنهادهای دیگری هم برای اجاره ویلا در کوهسار داشته باشید، به سایت هومسا سر بزنید و اقامتگاه‌های مناسب و دلخواه‌تان را از آنجا پیدا کنید.

ویلا استخردار روباز و دنج در سهیلیه

این ویلا نوساز و شیک است و در بهترین نقطه سهیلیه کردان قرار دارد. یک ویلای امن و آرام که امکانات جذابی مانند استخر روباز، آلاچیق، باربیکیو، آبنما و فضای سبز را برای برگزاری یک مهمانی شاد در اختیارتان قرار می‌دهد. این ویلای استخردار در یک منطقه ییلاقی و خوش آب‌وهوا قرار گرفته است و به هایپرمارکت و رستوران هم دسترسی راحتی دارد. این ویلا را می‌توانید با کد 27669 از سایت هومسا اجاره کنید.

برای دیدن دیگر پیشنهادهای هومسا در این منطقه، تنها کافی است سری به صفحه اجاره روزانه ویلا در کردان در سایت هومسا بزنید و اقامتگاه مورد علاقه‌تان را رزرو کنید.

اجاره روزانه ویلا

بهشت چشمه اعلا دماوند در یک منطقه ییلاقی و کوهستانی

دوست دارید جشنی که برگزار می‌کنید در یکی از دنج‌ترین، خنک‌ترین و سرسبزترین مناطق ییلاقی اطراف تهران باشد؟ پس باید این اقامتگاه خاص در دماوند را رزرو کنید. ویلایی با باغی به وسعت 500 متر که تمام امکانات مناسب برای برگزاری یک دورهمی و جشن را برای شما فراهم می‌کند. این ویلا در حدود 80 متر وسعت دارد و با یک تراس دل‌باز که با تخت سنتی و گلدان‌های زیبا تزئین شده است. حیاط ویلا هم یک تاب ویلایی، حوض و آلاچیق دارد و تمام چیزهای خاطره‌انگیز برای برگزاری یک جشن دوستانه را در اختیارتان می‌گذارد. اگر دوست دارید این فضا را در این ویلا تجربه کنید، کد 21004 را در سایت هومسا وارد کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه