English

هزینه سفر به دبی در تابستان ۱۴۰۰

اگر می‌خواهید سفر به شهر دبی را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما درادامه مواردی را بررسی خواهیم کردیم که با مطالعه آن‌ها می‌توانید از هزینه‌های سفر به دبی مطلع شوید.

هزینه سفر به دبی در تابستان 1400

به گزارش خبرگزاری موج، دبی یکی از شهرهای عربی به‌شمار می‌رود که در حاشیه خلیج‌فارس واقع شده است. مسئولان کشور امارات، طی چند سال گذشته، اهمیت زیادی برای این شهر قائل شدند و به‌همین‌دلیل مراکز متعددی در آن ساخته‌ شد. تعداد زیادی از گردشگرانی که قصد جهان‌گردی دارند، دبی را انتخاب می‌کنند که ایرانیان را هم می‌توان در لیست مسافران آن قرار داد. اگر می‌خواهید سفر به شهر دبی را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما درادامه مواردی را بررسی خواهیم کردیم که با مطالعه آن‌ها می‌توانید از هزینه‌های سفر به دبی مطلع شوید.

هزینه‌های سفر به دبی

هزینه‌هایی که برای سفر به این شهر باید بپردازید شامل غذا، بلیط، هزینه تور دبی، هتل، گشت‌وگذار و... می‌شود؛ این هزینه‌ها براساس قیمت دلار و زمان سفر تغییر می‌کند و به‌همین‌دلیل نمی‌توان مبلغ قطعی برای هیچ‌کدام از آن‌ها بیان کرد. ما درادامه عواملی را که روی این هزینه‌ها تاثیر دارند، بررسی خواهیم کرد.

غذا

انتخاب غذا و خوراک در طول سفر به شما بستگی دارد. ممکن است، بخواهید واحد اقامتی را با غذا رزرو کنید یا برای سرو وعده‌های غذایی به رستوران بروید. بدیهی است که میل کردن غذا در رستوران، پرهزینه‌تر از غذا خوردن در هتل است. پس اگر می‌خواهید سفری ارزان داشته باشید، هتل را با غذا رزرو کنید.

محل اقامت

همان‌طورکه می‌دانید، بخش زیادی از مبلغ تور به هتل اختصاص داده می‌شود و به‌همین ‌دلیل مهم است که شما، قصد اقامت در چه هتلی را دارید. همان‌طورکه می‌دانید، هتل‌های سه ستاره ارزان‌تر از هتل‌های پنج ستاره هستند و به‌طبع اقامت در این نوع هتل‌ها ارزان‌تر از هتل‌های لوکس است. پس باید بودجه خود را قبل از سفر مشخص کرده و با خیال راحت هتل موردنظرتان را انتخاب کنید.

روش‌های سفر به دبی

روش‌های متفاوتی برای سفر به این شهر زیبا وجود دارد که گردشگران نسبت به شرایط خود، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. مسافران می‌توانند با کشتی یا هواپیما به دبی سر کنند. در ادامه موارد هرکدام را بررسی می‌کنیم.

سفر به دبی

پرواز

بلیط‌ پروازهای دبی به سه دسته اکونومی، بیزینس و لوکس تقسیم می‌شوند و هرکدام از آن‌ها امکانات متفاوتی را دراختیار مسافران قرار می‌دهند. در پروازهای لوکس یا فرست‌کلاس امکانات فوق‌العاده‌ای دراختیار مسافران قرار می‌گیرد و به‌طبع قیمت آن نیز نسبت به دیگر پروازها بیشتر است؛ همچنین پروازهایی وجود دارد که چند توقف دارند.

مدت زمان این پروازها بیشتر از حد معمول هستند و به‌همین‌ دلیل قیمت کم‌تری دارند. پیشنهاد می‌کنیم این پروازها را انتخاب نکنید، چون در طول مسیر، خسته خواهید شد. مدت زمان پروازهای عادی تهران دبی، بین یک ساعت و 30 دقیقه تا دو ساعت متفاوت است. این زمان نسبت به شرایط جوی و نوع هواپیما تغییر می‌کند.

قیمت پروازها به ایرلاین هم بستگی دارد. قشم ایر، ماهان ایر، فلای دبی، امارات و ایر تور ایرلاین‌هایی هستند که مسافران را از ایران به مقصد دبی می‌برند. هرکدام از این شرکت‌ها امکانات متفاوتی دارند و قیمت آن‌ها نسبت به این امکانات تغییر می‌کنند.

کشتی

کشتی یکی از رویایی‌ترین وسایل نقلیه برای سفر است. کشتی‌های تفریحی امکانات خوبی را دراختیار مسافران قرار می‌دهد و می‌توانید در مدت زمان کمی به دبی رسید. برای این کار باید بلیط تهران بندرعباس را رزرو کرده و سپس به بندر لنگه بروید. البته اگر تور دبی علی بابا با کشتی را رزرو کنید، همه برنامه‌ها برایتان از پیش تعیین شده خواهد بود و نیازی نیست نگران بلیط اتوبوس یا کشتی باشید. با این وسیله نقلیه، چند ساعتی را روی آب‌های آرام دریای نیلگون خلیج‌فارس سپری می‌کنید تا به مقصد برسید. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید سفری ارزان و در عین‌حال رویایی به دبی داشته باشید، تور با کشتی را رزرو کنید.

سفر به دبی

همان‌طورکه گفته شد، برای این که به بندر لنگه برسید، بهترین پیشنهاد خرید بلیط قطار تهران بندرعباس است. کشتی‌ها از این بندر روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 10 صبح حرکت می‌کنند؛ پس طوری برنامه‌ریزی کنید که در این روزها به بندرلنگه برسید و روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه کشتی‌ها ساعت 10 آماده هستند تا مسافران را به بندرلنگه برسانند.

بهترین زمان سفر به دبی

دبی یکی از شهرهای کوچک حاشیه خلیج‌فارس به‌حساب می‌آید که طی چند سال گذشته به یکی از شهرهای گردشگری جهان تبدیل شده است. تابستان‌های این شهر بسیار گرم بوده و به‌همین‌ دلیل رطوبت هوا در آن افزایش می‌یابد. مسئولان دبی به فکر این موضوع بوده‌اند و تجهیزات خنک‌کننده زیادی در سطح شهر نصب کرده‌اند. در این فصل تعداد گردشگران تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

اگر می‌خواهید سفری ارزان به این منطقه داشته باشید، تابستان برایتان بهترین فصل است. جشنواره‌های مختلفی در این فصل برگزار می‌شود تا مسافران بیشتری به دبی سفر کنند. اگر می‌خواهید بهترین آب‌وهوای دبی را ببینید، باید بهار و پاییز را برای سفر به آن انتخاب کنید. در این فصل‌ها می‌توانید بهترین شرایط جوی دبی را مشاهده کرده و روزهای خاطره‌انگیزی را در آن سفر کنید. پیشنهاد می‌کنیم هنگام شرکت در تور دبی، از ساحل‌گردی در این شهر لذت ببرید. بهترین و زیباترین ساحل‌های دنیا در این منطقه واقع شده‌اند.

ما در این مطلب موارد تغییر دهنده هزینه سفر به دبی را بیان کردیم. خوشحال می‌شویم نظراتتان را درباره سفر به این شهر ساحلی را با ما درمیان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه