English

از به نام‌ترین شرکت‌ های دکوراسیون اداری در تهران خبر دارید؟

طراحی دکوراسیون اداری جذاب همراه با مبلمان اداری مناسب و مدرن به دفتر شما کمک می‌کند تا جذاب ، راحت و شیک به نظر برسید.

از به نام‌ترین شرکت‌ های دکوراسیون اداری در تهران خبر دارید؟

به گزارش خبرگزاری موج، طراحی دکوراسیون اداری جذاب همراه با مبلمان اداری مناسب و مدرن به دفتر شما کمک می‌کند تا جذاب ، راحت و  شیک به نظر برسید. همان گونه که بارها در مقالات مختلف احتمالا خوانده‌اید، موفقیت کسب‌وکار شما در گرو کارایی و بهره‌وری کارمندان شما است. این روزها آسایش و رفاه کارکنان از اهمیت زیادی برخوردارشده است چرا که  نحوه احساس آن‌ها به محل کار می­تواند ملاک تعیین بهره­وری آن‌ها باشد. ایجاد فضایی امن و راحت، تنها به  تهیه میز و صندلی‌های راحت ختم نمی‌شود بلکه نحوه چیدمان و دکوراسیون دفتر نیز بر نحوه نگرش کارمندان و بازدید­کنندگان از دفتر شما تأثیرگذار است.

یک دفتر طراحی شده هماهنگ و کاربردی که فضاها به بهترین شکل در آن تفکیک شده است هم بهره‌وری و هم روحیه تیم شما را افزایش می‌دهد و از طرفی هم  چهره خوبی از فرهنگ سازمانی شما به نمایش می­گذارد.  طراحی محل کار نسبت به دهه گذشته تکامل یافته است و در حال حاضر محل کار برای بسیاری از شرکت‌ها به‌عنوان یک دارایی مهم و استراتژیک دیده می‌شود. اما سؤال اساسی اینجا است که چرا طراحی دفاتر اداری تا این حد مهم است و چگونه بر عواملی مانند بهره‌وری ، همکاری ، رفاه و خلاقیت تأثیر مثبت می‌گذارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

دلایل اهمیت دکوراسیون اداری

محیط پیرامون ما بیش از آنچه تصور می‌کنیم در زندگی روزمره ما تأثیر می‌گذارد. این موضوع قطعاً در مورد محل کار ما نیز صادق است و بر همین اساس طراحی فضای کاری را به یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تجارت تبدیل کرده است. درحالی‌که  برخی از مدیران به خوبی از اهمیت دکوراسیون اداری مطلع هستند، اما برخی دیگر اصلاً آن را در لیست اولویت‌های خود قرار نمی‌دهند.

امروزه محل کار به فضایی تبدیل شده است که مردم علاوه بر کار لحظات خوشی را در کنار هم می‌گذرانند. چرا که ما زمان زیادی از روز  را در محل کار خود می‌گذرانیم یعنی تقریباً به همان میزانی که در خانه هستیم.  بنابراین محل کار باید مکانی باشد که همه کارمندان در آن احساس راحتی و آسایش کنند. اگرچه ممکن است مانند شرکت‌های بزرگ بودجه‌ای فضایی برای ایجاد فضاهای خلاقانه نداشته باشید ، اما می‌توانید از طریق ایجاد محیطی راحت حتی در فضایی کوچک کارمندان خود را راضی و خشنود نگه دارید. در اینجا پنج دلیلی که چرا مدیران برخی شرکت‌ها در کلان‌شهری مانند تهران به دنبال شرکت‌های دکوراسیون اداری معتبر هستند را مشاهده خواهید کرد.

هیچ کارمندی دوست ندارد در یک قفسه تاریک محبوس باشد

اتاقک‌های شخصی در دفاتر بدون پنجره می‌توانند به‌راحتی بهره‌وری را خفه کند. طبق مطالعات انجام‌شده ، نور طبیعی به راحتی‌ می‌تواند سلامتی همه افراد را بهبود می‌بخشد و موجب افزایش انرژی و خلق و خوی آن‌ها می‌شود. یک فضای زیبا و ترجیحاً با رنگ‌های روشن و نوری طبیعی که علاوه بر رفاه کارکنان تا حدی موجب صرفه جویی در هزینه‌های انرژی نیز می‌شود هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن باقی نمی‌گذارد. بر طبق آمار در چنین شرایطی نرخ جابه‌جایی و ترک کار به شدت در میان کارمندان کاهش می‌یابد و خیالتان از بابت نگه داری نیروهای با استعداد تا حد زیادی راحت می‌شود.

هر بخشی در محل کار شما نیازهای خاص خود دارد

هر بخش فضای اداری اهداف ، شخصیت و استراتژی خاص خود را دارد. این مسئله بسیار مهمی است که اگر نادیده گرفته شود به آسانی می‌تواند خسارات زیادی برای شما به بار بیاورد. به عنوان مثال ، یک واحد فروش به دفاتر محصور احتیاج دارد چرا کارمندان شاغل در آن بیشتر اوقات مشغول صحبت کردن با تلفن هستند و به آسانی می‌توانند آرامش و تمرکز کارمندان دیگر را برهم بزنند. از این رو طراحی دکوراسیون اداری باید به گونه ای باشد که نیاز‌های هر بخش را به صورت جداگانه سنجیده و برآورده کند.

مناطق مشترک مهم است

در حالی که افراد برای تمرکز و تکمیل کار خود به میز کار شخصی احتیاج دارند ، از سویی دیگر به فضایی برای استراحت و تعامل با همکارانشان به غیر موضوعات کاری نیز احتیاج دارند. . 8 ساعت کار بدون وقفه در روز و خیره شدن به صفحه کامپیوتر می‌تواند کارمندان شما را به راحتی خسته کند. در چنین شرایطی اغلب تنش بالا می‌رود و اخلاق سقوط می‌کند. از این  جهت بهتر است فضایی برای استراحت‌های کوتاه آنان برای صرف میان وعده در میان ساعات کاری در نظر بگیرید تا با کسب آرامش و درشدن خستگی‌شان به میز خود بازگردند  و ادامه کارهایشان را با روحیه بهتری در پیش بگیرند.

حداقل گرایی و سادگی باعث ایجاد خلاقیت می‌شود

شلوغی دشمن تمرکز و نوآوری است. به همین دلیل است که بسیاری از دفاتر مدرن طراحی ساده و مینیمالیستی را انتخاب می‌کنند. حتی بر طبق مشاهدات بسیاری از استارت آپ های فناوری در سیلیکون ولی پیروی از سبک مینیمالیستی را برای دفاتر خود در پیش گرفته‌اند. یک طرح سبک باز با مبلمان زیبا از سایر طراحی‌های اداری از لحاظ بصری زیباتر و جالب‌تر است .

همکاری موضوع بسیار مهمی است

دکوراسیون اداری تا حد زیادی می‌تواند بر نحوه تعامل و همکاری کارمندان تأثیر بگذارد. این موضوع به قدری با اهمیت است که اکنون بسیاری از شرکت‌ها پیش از جابجایی به دفتر کار جدید یا پیش ازتصمیم به  نوسازی و بازسازی  حتماً با مشاوران خبره در این زمینه مشورت می‌کنند. زیرا آن‌ها می‌توانند بر اساس اطلاعاتی که دارند بهترین طرح‌ها برای افزایش همکاری در نوع کسب و کاری خاص را پیشنهاد کنند.

اهمیت دکوراسیون اداری در تهران

تهران یکی از کلان شهرهای کشور ما است که به دلیل داشتن عنوان پایتخت از سایر شهرها شلوغ‌تر و تا حدی مهم‌تر است. تا جایی که بسیاری از شرکت‌های معتبر حاضر در شهرهای دیگر نیز به دنبال ایجاد دفتر و یا پایگاهی در تهران هستند. با توجه به این موضوع داستان رقابت در میان کسب و کارها  در تهران به مراتب سخت تر از شهرهای دیگر شده است و مشتریان به دلیل وجود شرکت‌های زیاد قابلیت انتخاب بیشتری پیدا کرده‌اند. از این رو دیگر نمی‌توان با شیوه‌های سنتی در این رقابت شرکت کرد چه برسد به این ‌که به پیروزی حتی فکر کرد.اهمیت ایجاد فضای کاری مطلوب با توجه به دلایل مختلف که بارها به آن در مقالات مختلف اشاره شده است بر کسی پوشیده نیست و اغلب شرکت‌هایی که به دنبال پیشرفت و ترقی هستند بسیار جدی به آن فکر می‌کنند.

اگرچه در بخش طراحی فضاهای اداری و دکوراسیون اداری شرکت‌های زیادی در تهران مشغول به کار هستند اما تعداد شرکت‌هایی که به صورت کاملاً تخصصی به طراحی فضاهای اداری و یا تولید ملزومات اداری مشغول هستند شاید از تعداد انگشتان دست کمتر باشد. یکی از معتبرترین  شرکت‌هایی که به صورت کاملاً تخصصی به طراحی فضاهای اداری مشغول است گروه دکوراسیون داخلی مکعب است که با سال‌ها تجربه و به‌کارگیری متخصصین ماهر اشراف کاملی به طراحی انواع فضاهای کاری دارد. از آنجایی که بحث طراحی و دکوراسیون داخلی اداری امری کاملاً تخصصی محسوب می‌شود و برای هر نوع کسب و کاری با دیگری متفاوت است به شما توصیه می‌کنیم که برای تصمیم گیری بهتر حتماً از خدمات مشاوره رایگان گروه مکعب در تهران استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ss

    خیلی مطلب مفیدی بود

  • ss

    خیلی مطلب خوبی بود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه