English

خرید گوشی با مناسب‌ ترین قیمت و ارسال رایگان

قطعا همه ما به دنبال خرید گوشی موبایلی هستیم که مناسب‌ترین قیمت و کیفیت را داشته باشد. اما پیدا کردن همه این ویژگی‌ها با هم آسان نیست!

خرید گوشی با مناسب‌ ترین قیمت و ارسال رایگان

به گزارش خبرگزاری موج، «گوشی تلفن همراه باید دوربین خوبی داشته باشه»؛ «موبایلی بگیر که عمر باطری بالایی داشته باشه» «حواست باشه جای مطمئن بری که گرون‌تر نخری» و... این‌ها توصیه‌هایی هستند که احتمالا شما هم هر زمان قصد تعویض یا خرید تلفن همراه خود را داشته‌اید؛ شنیده‌اید. قطعا همه ما به دنبال خرید گوشی موبایلی هستیم که مناسب‌ترین قیمت و کیفیت را داشته باشد. اما پیدا کردن همه این ویژگی‌ها با هم آسان نیست!

اگر شما هم بودجه محدودی دارید؛ در ادامه همراه ما باشید تا از روش خرید گوشی با مناسب‌ترین قیمت آگاه شوید:

انتخاب برند گوشی:

تا چند سال قبل؛ موبایل‌های نوکیا و سونی اریکسون بازیگران اصلی بازار تلفن همراه بودند؛ اما حالا برندهای زیادی گوشی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌کنند. سامسونگ؛ هوآوی و شیائومی معمولا تلفن‌های همراه خود را در رنج گسترده‌ای از قیمت و کیفیت تولید می‌کنند تا همه با توجه به بودجه و نیاز خود بتوانند محصول مورد نیاز خود را بخرند.

معمولا گوشی‌های موبایل این سه برند؛ در سه دسته پرچم‌دار؛ میان‌رده و پایین رده دسته‌بندی می‌شوند. تعداد گوشی‌های تولید شده در هر کدام از این زیر دسته‌ها بالاست و بنابراین بیشتر افراد می‌توانند گوشی مناسب خود را از بین این برندها پیدا کنند.

 

قابلیت‌های گوشی همراه:

شاید در سال‌های اولیه ظهور تلفن همراه؛ داشتن دوربین و قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش یک آپشن به حساب می‌آمد؛ اما در حال حاضر؛ مواردی مانند کیفیت دوربین گوشی؛ عملکرد باتری؛ درخشندگی صفحه نمایش و... مواردی هستند که در خرید موبایل باید به آنها اهمیت بدهید.

اگر بودجه محدودی دارید؛ در ابتدا مواردی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند با توجه به حرفه و سبک زندگی خود مشخص کنید. به طور مثال اگر بلاگر هستید یا ثبت تصاویربرای شما اهمیت ویژه‌ای دارد؛ بهتر است کیفیت دوربین را در اولویت اول خود قرار دهید. اما برای افرادی که معمولا تمام کارهای خود را با گوشی انجام می‌دهند و بخش قابل توجهی از روز را در خارج از منزل سپری می‌کنند؛ عملکرد باطری مهم‌ترین مسئله است.

حالا با توجه به اولویت‌بندی ویژگی‌های مدنظر خود؛ می‌توانید از هر برند گوشی‌هایی که این قابلیت را دارند انتخاب کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. به طور مثال؛ در میان گوشی‌های سامسونگ؛ موبایل‌های S و Note پرچم‌دار هستند؛ M میان‌رده‌هایی با کیفیت بالا در زمینه باطری و گوشی‌های A میان‌رده و پایین‌رده هستند.

گوشی‌های سری A و M سامسونگ؛ با توجه به قیمت؛ کیفیت مناسبی دارند و بخش زیادی از نیازهای شما را پوشش می‌دهند. نکته‌ای که معمولا خریداران گوشی‌های سری A سامسونگ را خوشحال می‌کند؛ کیفیت بالای دوربین این موبایل نسبت به قیمت آن است.

گوشی‌های موبایل برند شیائومی هم گرچه از قدمت کمتری نسبت به سامسونگ برخوردارند؛ اما در سال‌های اخیر به خوبی توانسته‌اند جای خود را در بازار پیدا کنند. معمولا گوشی‌های شیائومی تحت پنج نام: Redmi ،Mi ،Redmi Note، Redmi K و  Pocoتولید می‌شوند که گوشی‌های Redmi Note بیشتر از بقیه در ایران شناخته شده‌اند. این زیربرند؛ از محصولات میان‌رده برند شیائومی است و قیمت مناسبی دارد.

در رنج متوسط؛ گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ؟

اگر قصد خرید گوشی دارید و با توجه به بودجه‌تان می‌خواهید بین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ و شیائومی انتخاب کنید؛ بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

دوربین:

همان‌طور که گفتیم؛ گوشی‌های سامسونگ A معمولا کیفیت دوربین بالایی نسبت به قیمت خود دارند؛ اما گوشی‌های میان‌رده شیائومی مانند زیر برند Redmi Note کیفیت دوربین بالاتری نسبت به سامسونگ دارند و اگر کیفیت دوربین مخصوصا عکاسی در شب برایتان اهمیت زیادی دارد؛ بهتر است سراغ شیائومی بروید.

صفحه نمایش:

بدون شک بهترین صفحه‌های نمایش در میان گوشی‌های همراه را موبایل‌های سامسونگ دارند. صفحه نمایش آمولد و سوپر آمولد؛ باعث می‌شود بتوانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و رنگ‌های زنده و درخشان ببینید.

عملکرد باطری:

دوام و ماندگاری باطری گوشی‌های شیائومی واقعا مثال زدنی است! شما می‌توانید با موبایل‎های میان رده شیائومی ساعت‌ها بدون نگرانی از تمام شدن شارژشان کار کنید. علاوه براین؛ در بیشتر گوشی‌های میان رده این برند؛ از تکنولوژی کوالکام استفاده شده است و آپشن‌های سخت‌افزاری گوشی‌های شیائومی بسیار بالاتر از سایر گوشی‌های مشابه در بازار است.

 

چگونه گوشی را با بهترین قیمت بخریم؟

بعد از انتخاب نوع گوشی مورد نظر؛ سخت‌ترین مرحله کار آغاز می‌شود! از کجا می‌توان با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا را خریداری کرد؟

قطعا شما هم داستان‌های زیادی از نردیکان خود درباره کلاهبرداری‌هایی که هنگام خرید گوشی اتفاق می‌افتند شنیده‎اید. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه بیشتر از کسی که می‌شناسند و به او اعتماد دارند خرید کنند تا مشکلی برای موبایل و گارانتی آن پیش نیاید. اما عده دیگری ترجیح می‌دهند با صرف زمان بیشتر؛ بهترین قیمت موجود در بازار را پیدا کنند. برای هر دو دسته از افراد؛ فروشگاه اینترنتی آلین لند بهترین گزینه است.

خرید از سایت معتبری مثل آلین لند؛ به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که علاوه بر خرید گوشی با بهترین قیمت و کیفیت؛ آن را در حداقل زمان ممکن و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

با خرید گوشی شیائومی از آلین لند؛ نیازی نیست زمان زیادی منتظر بمانید تا موبایل شما به دستتان برسد؛ چرا که این فروشگاه اینترنتی امکان ارسال اکسپرس و رایگان را فراهم کرده است تا در کسری از ساعت بتوانید از گوشی همراه جدید خود استفاده کنید.

گوشی‌های موبایل سامسونگ هم از این قاعده مستثنا نیستند و به دلیل تنوع و گستردگی؛ معمولا در بازار قیمت ثابتی ندارند و از مغازه‌ای به مغازه دیگر؛ قیمت متفاوتی را خواهید شنید! اگر قصد دارید تلفن همراه خود را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید؛ خرید گوشی سامسونگ از آلین لند بهترین انتخاب برای شماست.

فروشگاه اینترنتی آلین لند در ابتدا با تمرکز بر فروش کالاهای سوپرمارکتی کار خود را آغاز کرد. سپس با گسترش و توسعه دسته‌بندی‌های کالایی موجود مانند کالاهای دیجیتال؛ لوازم منزل و...؛ گامی بلند در راستای هدف اولیه خود که تامین همه مواد مورد نیاز مشتریان بود برداشت. چیزی که آلین لند را به یک فروشگاه اینترنتی متفاوت تبدیل می‌کند؛ امکان ارسال اکسپرس و رایگان در کنار تخفیف‌ها و پروموشن‌های دائمی آن است. به همین دلیل آلین لند؛ جایی است که می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید گوشی با بهترین قیمت و ارسال رایگان به آن مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه