English

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ از طریق کارت سبز

شاید تاکنون در لاتاری ثبت نام کرده باشید و یا روش‌های دیگری را برای گرفتن ویزای آمریکا امتحان کرده باشید اما بهتر است بدانید روش لاتاری یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های دریافت گرین کارت به شمار می‌آید.

ثبت نام لاتاری 2023 از طریق کارت سبز

به گزارش خبرگزاری موج، گرفتن گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری 2023 یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به رویای خود برای مهاجرت به امریکا در آینده نزدیک جامه عمل بپوشانید. شاید تاکنون در لاتاری ثبت نام کرده باشید و یا روش‌های دیگری را برای گرفتن ویزای آمریکا امتحان کرده باشید اما بهتر است بدانید روش لاتاری یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های دریافت گرین کارت به شمار می‌آید. بنابراین اگر مایلید کشور امریکا را برای زندگی، کار و تحصیل خود و فرزندانتان انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به گزینه ثبت نام لاتاری و گرفتن کارت سبز بیشتر فکر کنید. ما در ادامه ضمن بررسی نحوه شرکت در لاتاری 2023 و ثبت نام آن به شما مجموعه کارت سبز را نیز معرفی خواهیم کرد که با کمک کارشناسان این مجموعه به راحتی می‌توانید در لاتاری ثبت نام کرده و بخت خود را در این قرعه‌کشی بزرگ بیازمایید. ضمن آن که با آموزش ثبت نام گرین کارت از سایت کارت سبز می‌توانید خودتان مراحل ثبت نام را به راحتی انجام دهید.

لاتاری چیست؟

هر ساله در امریکا به واسطه یک قرعه کشی رسمی که در مرکز کنتاکی امریکا برگزار می‌شود از بین تمامی افرادی که برای گرفتن گرین کارت امریکا از سراسر جهان شرکت کرده‌اند، تعداد 55000 نفر به صورت کاملا تصادفی و با استفاده از سیستم‌های کامپیوتری انتخاب می‌شوند. به همین جهت نام لاتاری برای این روش انتخاب شده است. اما شاید بپرسید چرا امریکا هر ساله این تعداد مهاجر غیرامریکایی می‌پذیرد؟ کشور امریکا کشوری است که از نژادهای مختلف مردمان متفاوتی در آن زندگی می‌کنند و طبق قوانین این کشور هر ساله این پذیرش تنها به دلیل حفظ تنوع نژادی صورت می‌گیرد. این قانون برای اولین بار در سال 1990 در قانون ملیت و مهاجرت آمریکا درج شد و از آن سال تاکنون هر ساله پنجاه و پنج هزار نفر با ثبت نام لاتاری پذیرش می‌شوند که تاکنون با روی کار آمدن دولت‌های مختلف، این قانون تغییری پیدا نکرده است. بی‌شک در سال‌های آتی هم روال لاتاری و دریافت کارت سبز امریکا همین گونه باقی خواهد ماند و شما نیز می‌توانید برای ثبت نام لاتاری 2023 و رسیدن به خواسته خود یعنی مهاجرت به امریکا بی‌دغدغه و نگرانی شرکت کنید.

ثبت نام لاتاری 2023

شاید بپرسید چرا الان تصمیم گرفته‌ایم درباره لاتاری 2023 با شما صحبت کنیم، زیرا نتایج لاتاری سال 2022 هنوز مشخص نشده است. بله درست است اما اگر این قسمت را به خوبی مطالعه کنید متوجه پرداختن ما به این موضوع خواهید شد.

اگر تصمیم دارید در لاتاری ثبت نام کنید و کارت سبز آمریکا یا همان گرین کارت را دریافت نمایید، باید شرایطی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت را دارا باشید در غیر این صورت باید خودتان را آماده کنید تا بتوانید سال‌های بعد برای ثبت نام لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا اقدام نمایید.

شرایط شرکت در لاتاری 2023

  1. شما باید در کشورهایی که برای لاتاری مجاز شناخته شده است متولد شده باشید. در حال حاضر ایران یکی از این کشورها به شمار می‌آید.
  2. باید مدرک دیپلم خود را اخذ کرده باشید. نکته مهم این است که مدرک فنی و حرفه‌ای برای لاتاری حائز اهمیت نیست مگر آن که با اخذ مدرک دانشگاهی بتوانید شرایط شرکت ثبت نام لاتاری را برای خود ممکن سازید. یکی از دلایلی که ما اکنون به ثبت نام لاتاری 2023 پرداختیم همین مورد است تا شما بتوانید هنگام ثبت نام لاتاری 2023 شرایط خودتان را آماده سازید.
  3. مورد دیگری که جزء شروط ثبت نام لاتاری به شمار می‎آید، این است که اگر دیپلم ندارید، لازم است شما در 5 سال گذشته حداقل 2 سال سابقه کار داشته‎ باشید. بنابراین بهتر است پیش از رسیدن به زمان ثبت نام لاتاری 2023 که در سال 1400 انجام خواهد گرفت، شرایط لازم را برای خود لحاظ نمایید.
  4. برای ثبت نام گرین کارت امریکا نیازی نیست مدرک زبان داشته باشید، زیرا انجام کارهای نهایی و مصاحبه در سفارت به زبان فارسی با شما انجام می‌شود.
  5. برای ثبت نام لاتاری شرط سنی وجود ندارد و شما می‌توانید در هر سنی در این قرعه‌کشی بزرگ شرکت نمایید. به همین دلیل است که افراد یک خانواده می‌توانند به تنهایی برای دریافت کارت سبز ثبت نام کنند و در صورت قبولی به همراه افراد درجه یک خانواده به امریکا مهاجرت نمایند.

ثبت نام لاتاری1

زمان ثبت نام لاتاری

عموما ثبت نام لاتاری هر ساله در ماه اکتبر یعنی مهرماه آغاز می‌شود و حدودا تا اوایل ماه نوامبر که اواخر ماه آبان می‌باشد ادامه خواهد یافت. بنابراین لازم است برای ثبت نام لاتاری 2023 که در مهرماه سال 1400 شروع می‌شود، تمامی شرایط و مدارک خود که کمی بالاتر به آن پرداختیم مهیا کرده و همچنین نسبت به تمدید پاسپورت خود (اگر زمان آن به سرآمده است)، اقدام نمایید. البته شما می توانید در حال حاضر نیز نسبت به رزرو اقدام نمایید که در بخش بعدی در این خصوص توضیح خواهیم داد.

درباره مجموعه کارت سبز

یکی از مجموعه های معتبری که اکنون می‌توانید پروسه ثبت نام گرین کارت امریکا را به آن‌ها بسپارید مجموعه کارت سبز است.

کارت سبز با راه‌اندازی یک سامانه آنلاین به آدرس www.cartesabz.net توانسته به متقاضایان خود کمک نماید تا پروسه رزرو و ثبت نام لاتاری را بدون نگرانی و اطمینان خاطر انجام دهند. با سپردن ثبت نام لاتاری گرین کارت به کارشناسان متبحر کارت سبز مسیر ثبت نام برای شما با سرعت و اصولی طی شده و شماره پیگیری برای شما ارسال خواهد شد. در ضمن می‎توانید با مراجعه به سایت کارت سبز، آموزش ثبت نام لاتاری را که مرحله به مرحله با عکس توضیح داده شده است را ببینید و ثبت نام خود را انجام دهید.

ثبت نام لاتاری2

هنگامی که رزرو یا ثبت نام خود را از طریق سایت کارت سبز انجام می‌دهید، پرداخت مبلغ و هزینه ثبت نام از طریق درگاه بانکی شاپرک دریافت شده و قابل پیگیری می‌باشد.

همچنین در مجموعه کارت سبز شرایطی ایجاد شده است تا شما بتوانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان و یا از طریق تلگرام ثبت نام خود را به کمک همکاران کارت سبز به انجام رسانید.

علاوه بر این اگر از شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2023 اطلاعاتی ندارید، می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه مدارک مورد نیاز را پیش از شروع ثبت نام آماده نمایید.

لازم به ذکر است زمان ثبت نام لاتاری بسیار محدود است و پیشنهاد می شود ، حتماً نسبت به رزرو اقدام نمایید ، تا هم این موضوع فراموش نشود و از پروسه ثبت نام جا نمایید و هم اینکه در لیست اولویت کارت سبز قرار گیرید.

کارشناسان مجموعه کارت سبز از ابتدا تا پایان مسیر ثبت نام گرین کارت و اعلام نتایج لاتاری و همچنین در صورت قبولی، تا دریافت ویزای امریکا همراه شما خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه