English

چگونه با ردیاب کار کنیم؟ آموزش ساده کار با جی پی اس برای حفظ امنیت

ردیاب به‌عنوان یکی از اختراعات بشر، جایگاه ویژه‌ای در جوامع پیشرفته امروزی پیدا کرده است. از سازمان‌ها و نهادهای امنیتی تا عادی‌ترین مردم هم به دلایل مختلف از ردیاب استفاده می‌کنند.

چگونه با ردیاب کار کنیم؟ آموزش ساده کار با جی پی اس برای حفظ امنیت

به گزارش خبرگزاری موج، ردیاب برای اولین بار توسط نیروی نظامی آمریکا در جنگ‌ها و حمله‌های نظامی استفاده شد. با پیشرفت تکنولوژی امکانات زیادی به دستگاه‌های ردیاب اضافه شد و مورداستفاده عموم قرار گرفت. نحوه عملکرد ردیاب بر اساس داده‌های ماهواره‌ای و هدف اصلی آن نمایش موقعیت مکانی است. اگر قصد خرید یک دستگاه ردیاب را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله سعی می‌کنیم به سؤال چگونه با ردیاب کار کنیم پاسخ دهیم و درنهایت نیز بهترین سایت خرید ردیاب را به شما معرفی کنیم.

مهم‌ترین دلیل استفاده از ردیاب چیست؟

ردیاب به‌عنوان یکی از اختراعات بشر، جایگاه ویژه‌ای در جوامع پیشرفته امروزی پیدا کرده است. از سازمان‌ها و نهادهای امنیتی تا عادی‌ترین مردم هم به دلایل مختلف از ردیاب استفاده می‌کنند. اما مهم‌ترین دلیل استفاده از ردیاب بعد از موضوع‌های پلیسی و نظامی، تأمین امنیت و پیشگیری از خطرهای احتمالی است.

بین همه ردیاب‌ها، ردیاب خودرو طرفداران بیشتری دارد. چون با استفاده از آن می‌توانید از سرقت و ناپدید شدن خودرو جلوگیری کنید. با توجه به تعداد روزافزون سرقت ماشین، موتورسیکلت، کودکان، حیوانات خانگی و گم‌شدن سالمندان، روزانه افراد زیادی برای خرید و نصب انواع جی پی اس ازجمله ردیاب جاسوسی اقدام می‌کنند.

راهنمای کامل نحوه استفاده از ردیاب

بعدازاینکه دستگاه ردیاب را نصب کردید توسط یک نرم‌افزار موبایلی می‌توانید کار با آن را شروع کنید. البته ردیاب‌ها از طریق رایانه‌ هم قابل‌کنترل هستند. قبل از خرید ردیاب، مطمئن شوید که نرم‌افزار ردیابی روی گوشی‌های متفاوت نصب می‌شود. بعد از نصب اپلیکیشن روی موبایل اطلاعات فردی خود را وارد کنید. اگر محل نصب ردیاب خودرو است محدوده تردد آن را مشخص کنید. در صورت به سرقت رفتن خودروی شما این نرم‌افزار اطلاعات موردنیاز را در اختیار مأموران پلیس قرار می‌دهد.

برخی از ردیاب‌ها مانند دستگاه شنود هم با سیم‌کارت کار می‌کنند و فقط کافی است سیم‌کارت را در محل تعیین‌شده قرار دهید. دستگاه‌های شنود مانند ردیاب‌های جی پی اس، عمل و بعد از اولین تماس کار می‌کنند.

ردیاب‌ها از نظر عملکرد به چند نوع تقسیم می‌شوند؟

ردیاب‌ها از نظر عملکرد به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند. ردیاب‌های آفلاین با ارسال پیامک موقعیت‌ خودرو را ارسال می‌کنند. این ردیاب‌ها بعد از ارسال یک پیامک از تلفن همراه به دستگاه ردیاب داخل ماشین فعال می‌شوند.

ردیاب‌های آنلاین علاوه بر ارسال پیامک، با استفاده از اینترنت هم موقعیت خودرو را به کاربران نمایش می‌دهند. این ردیاب‌ها به دلیل برقراری ارتباط با اپلیکیشن امکانات بیشتری دارند. عملکرد کلی ردیاب‌های ماشین بر اساس GPS است و از طریق ارتباط با ماهواره‌ها فعالیت می‌کنند. این ماهواره‌ها توسط ایستگاه‌های زمینی کنترل می‌شوند و اطلاعات موردنیاز را ارسال می‌کنند.

ردیاب1

خرید ردیاب از بهترین سایت فروش جی پی اس در ایران

در این مقاله سعی کردیم به سؤال چگونه با ردیاب کار کنیم پاسخ دهیم. کار کردن با هر ردیاب به‌طورکلی ساده است و به‌سادگی می‌توان از ردیاب استفاده کرد. اما مهم‌ترین مرحله قبل از خرید یک ردیاب و نصب آن شناخت یک فروشگاه معتبر است که محصولی اصل و باکیفیت را خریداری کنید. ایران رهیاب یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های فروش ردیاب در ایران است. برای خرید ردیاب همین حالا به سایت www.iranrahyab.com مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی