English

همکاری در تامین کالای قسطی کلاب

قسطی کلاب، این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم نموده که با هر میزان بودجه اولیه (حتی یک میلیون تومان)، بتوانند فعالیت خود را آغاز نمایند و به سوددهی پایدار و مطمئن دست یابند.

همکاری در تامین کالای قسطی کلاب

به گزارش خبرگزاری موج، چگونگی ورود به بازار کسب و کار، دسترسی به منابع مطمئن و سودآور برای تامین کالا و اطمینان از سوددهی حاصل از سرمایه گذاری اولیه، اولین دغدغه هایی است که مورد توجه علاقه مندان ورود به بازار فروش کالا قرار می گیرد. در اختیار داشتن سرمایه اولیه حداقلی، دانش و تجربه کافی جهت ورود به زمینه فروش و آشنایی با ابزارهای موثر تبلیغات و بازاریابی به منظور دستیابی به طیف قابل توجهی از مصرف کنندگان کالا، از لازمه های راه اندازی کسب و کارهای جدید و پررونق می باشد.

مشارکت در توسعه و گسترش کسب و کارهای موفق، می تواند جایگزین مناسبی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید باشد. قسطی کلاب، این امکان را برای علاقه مندان به بازار فروش کالا فراهم نموده که با هر میزان سرمایه اولیه و بدون نگرانی از رویارویی با دغدغه های راه اندازی کسب و کار جدید، به این عرصه ورود نموده و به عنوان یکی از تامین کنندگان کالای قسطی به فعالیت بپردازند.

همکاری در تامین کالای قسطی کلاب

واجدین شرایط همکاری با قسطی کلاب

برخورداری از میزان حداقلی سرمایه اولیه برای ورود به عرصه تامین و فروش کالا، از ملزومات راه اندازی کسب و کارهای جدید در این زمینه است.  با این حال، قسطی کلاب، این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم نموده که با هر میزان بودجه اولیه (حتی یک میلیون تومان)، بتوانند فعالیت خود را آغاز نمایند و به سوددهی پایدار و مطمئن دست یابند.

برای شروع همکاری به عنوان تامین کننده کالای قسطی، نیازی به دانش و تجربه در زمینه تامین و فروش اینترنتی یا حضوری کالا نیست. فقط کافی است با مراجعه به سایت قسطی کلاب ،کالای در انتظار تامین را انتخاب نموده و فعالیت خود را شروع نمایید.

تامین کنندگان کالای قسطی کلاب

همکاری با این مجموعه برای ساکنان تهران و کلیه شهرستان ها ممکن می باشد و عقد قرارداد اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به منظور رفاه حال تامین کنندگان و تسریع در روند تامین کالا میسر گردیده است.

نحوه همکاری برای تامین کالای قسطی

مراحل همکاری در تامین کالای قسطی کلاب شامل مراجعه به سایت و ثبت درخواست مشاوره، ثبت درخواست تامین کالا، تایید درخواست و عقد قرارداد و در نهایت تامین کالا می باشد. پس از عقد قرارداد، کالا توسط قسطی کلاب تهیه و به مشتری تحویل داده می شود و بسته به نوع قرارداد، وجه سود حاصل از مشارکت و اصل پول در زمان مقرر به حساب تامین کننده واریز می گردد.

نحوه همکاری و عقد قرارداد به سه روش زیر ممکن است:

  • تامین کننده کالا، کل مبلغ سرمایه اولیه و سود حاصل از فروش قسطی کالا را پس از یک سال دریافت نماید.
  • سود فروش اقساطی کالا، ماهیانه اخذ گردد و کل مبلغ سرمایه پس از یکسال دریافت گردد.
  • سود حاصل از فروش قسطی و بخشی از سرمایه اولیه، به صورت ماهیانه اخذ گردد.

قرارداد تامین کالای قسطی

مزایای همکاری با قسطی کلاب

اعتبارسنجی مشتریان و ارائه چک و سفته برای ضمانت عودت مبلغ سرمایه اولیه و سود فروش قسطی کالا از مزایای همکاری با قسطی کلاب است که ریسک های از دست رفتن سرمایه در فروش اقساطی را کاهش می دهد.

افزایش روزافزون فروشگاه های اینترنتی و امکان تهیه گستره وسیعی از محصولات مورد نیاز به صورت آنلاین، خریداران را با بازار بزرگی از محصولات متنوع روبرو کرده که متناسب با نیاز خود و با در نظر گرفتن امکانات قابل ارائه توسط هر فروشگاه، نسبت به تامین کالاهای مورد نظر خود اقدام می نمایند.

فروش اقساطی کالاهایی از قبیل انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، لوازم اداری و قطعات جانبی وسایل نقلیه  به صورت آنلاین از جمله خدماتی است که سایت هایی نظیر قسطی کلاب را از رقبای خود متمایز می کند. اگرچه راه اندازی و مدیریت فروشگاهی آنلاین با قابلیت ارائه محصولات و خدمات متنوع و جلب اعتماد مشتریان نیازمند دانش، مهارت، سرمایه و تجربه است؛ مشارکت در تامین کالای فروشگاه های اینترنتی، فرصتی مناسب برای دستیابی به سود مناسب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه