English

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی شرکت خودرویی آذویکو برگزار شد

شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برای رسیدگی به کیفرخواست متهمان پرونده شرکت خودرویی آذویکو به صورت علنی تشکیل جلسه داد.

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی شرکت خودرویی آذویکو برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج

، شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سلمان جور ابراهیمیان برای رسیدگی به یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی مطرح در مجتمع قضایی رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل جلسه داد.

قاضی سلمان جور ابراهیمیان پس از اعلام رسمیت دادگاه و تاکید بر مفاد قانونی مطابق با آیین دادرسی کیفری، متهمان این پرونده را مجموعاً ۶ شخص از جمله پنج فرد حقیقی و یک شخص حقوقی اعلام کرد.

در این جلسه مومنی به عنوان نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت.

نماینده دادستان بیان کرد: اتهام متهمان این پرونده مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق پیش‌فروش خودرو به مبلغ چهل و سه میلیارد و هشتاد میلیون سیصدو نود و هفت هزار ریال است.

وی در رابطه با پرونده متهمان شرکت خودروسازی آذربایجان خودرو مشهور به آذویکو گفت: این کیفرخواست براساس شکایت ۸۷ نفر از شکات صادر شده است.

پس از قرائت متن کیفر خواست، تفهیم اتهام در خصوص برخی از متهمین صورت گرفت و برای یکی از متهمان پرونده که متواری است به دلیل عدم حضور وکیل، وکیل تسخیری تعیین شد.

براساس تصمیم رئیس شعبه ۱۵ کیفری یک استان تهران، این دادگاه علنی در جلسه بعدی نیز ادامه خواهد داشت که طی آن متهمان به طرح دفاعیات خود می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه