English

هواشناسی جو امروز در کشور را آرام و فردا با موج جدید بارش‌ها پیش بینی کرد

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، امروز جوی آرام در اکثر نقاط کشور خواهد بود و فردا با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید همچنین در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

هواشناسی جو امروز در کشور را آرام و فردا با موج جدید بارش‌ها پیش بینی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طبق پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در برخی مناطق شمال غرب، غرب ارتفاعات البرز مرکزی، شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود؛ البته بیشینه این بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در استان‌های ساحلی دریای خزر مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز؛ پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

براساس این گزارش، امروز و فردا در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

گفتنی است که امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه